Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

R^Budou to náročné měsíce do voleb. O politice se začíná diskutovat všude a na můj vkus až moc. Jsem zvědavý, kolik lidí nakonec přijde k volbám.

1 0
možnosti

Předpokládám, že léto bude poměrně milosrdné, lidé se rozprchnou po dovolených a někteří (jako např. já) nebudou ani online, tak možná cestou minu nějaký billboard. V září a říjnu předtím neutečeme.

0 0
možnosti

R^Jeníčku, dobře Ty ;-)

Spíš dojde na migraci a asimilaci v jiné skupině Darmojedů :-)

2 0
možnosti

Ono se to nějak zamíchá;-)

1 0
možnosti

Honzo, srovnáním se skautingem jsi mi připomněl, že uplně první a také legendární a slavná trampská osada u nás se jmenovala "Roaring camp" - tábor řvavých, až později přejmenovaná na "Ztracenou naději" což může být výmluvný vzor pro strany. Co takhle založit "Quiet Party":-):-)

1 0
možnosti

Proč ne, ale ta bude působit v ilegalitě a hlavním programem bude párty s přáteli;-D

1 0
možnosti

Pokud jde o uzlování, tak v tom si ČSSD vede nadmíru dobře; přinejmenším se jí zdatně daří uvázat si oprátku...

2 0
možnosti

P51e88t20r 71L15a41n41g49e30r

19. 6. 2017 16:39

Píšete: "Skaut je pravdomluvný..."

To byste chtěl po politicích hodně, to už máte větší šanci, že kočku naučíte aportovat než politika mluvit pravdu.

4 0
možnosti

To já ani nechci, k pravdě je většinou donutí, když přijdou o korýtko, to si totiž nejde nepřiznat

0 0
možnosti

R^Skvělý nápad.

Mimochodem návrat zoceleného Marťana, který pilně cvičí, jistě ČSSD pomůže!!! (Do hrobu).

3 0
možnosti

Zajímavé, kde oný Marťan dnes na blogu přistál;-)

0 0
možnosti

Pokud děláte v privátní firmě, bo podnikáte , tak úspěch se musí ,,Odpracovat" ,ale to není blábolení před kamerou ,co nyní předvádí ,,Tlučhuba", to je tvrdá ,každodenní práce a i to někdy nestačí. No jo, ale to politici nemají ve svém rejstříku, ještě tak demokratická diskuse na celý týden a různé parlamentní vyšetřování,,,to by zvládli.

3 0
možnosti

Rád bych Vám dal víc plusů - trefil jste to přesně.

0 0
možnosti

D44a51v43i89d 15H59o42l12e52c

19. 6. 2017 15:11

Nelhat,nekrást,platit dluhy,plnit předvolební sliby.

5 0
možnosti

T56o29m55á18š 96P80í70c74l

19. 6. 2017 14:56

Jestli mě paměť neklame, tak bobříka mlčení a potulku využívala svého času ODS. Pár týdnů či měsíců před volbami vždy z voličského dohledu odstranili Langera, Tlustého a Němcovou. A když bylo bezpečně po sečtení hlasů, tak se náhle odkudsi vynořili a komentovali výsledky voleb :-)

2 0
možnosti
  • Počet článků 1077
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 556x
Mám rád život a přirozenost. Víc je pro mě být, než mít. 

Tento blog jsem se rozhodl ukončit. Nezáleží na mě, jak dlouho tu ještě bude. Najdete mě:

https://www.tichy-blog.cz/

web: https://www.tichaci.cz/

email: tichy.jan.bnj@centrum.cz

Děkuji za přízeň, kterou jste mi zde věnovali.

Seznam rubrik