Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Já jsem v jednom svém povídání psal, že každý rok přibývá v České republice úředníků a o jedné zkušenosti s úřadem. Ti úředníci musí něco vymýšlet. Občas se sice objeví něco rozumného, ale většinou...

1 0
možnosti

O tom mi povídej..., ale vážně mám to z první ruky, tak tu obludnost ve své kvantitě vidím...a to jen na bohulibém regulatorním úseku "ochrana spotřebitele"...jen nevím, zda přes tu regulaci, nebo naopak díky ní, přibývá "podvodných jednání".

0 0
možnosti

...když je vlhko a teplo, tráva roste a blbost kvete;-)R^

1 0
možnosti

Blbost kvete i v suchu;-D Někde holt má lepší podmínky k růstu. Díky za kuk

1 0
možnosti
Foto

Zatím jsem si přečetl pouze perex ale můžete prosím říci jakou svobodu omezuje EET?

To už nás více svazují dopravní předpisy nebo ta úseková měření rychlost A nikdo neprotestuje že teda ta se shromažďují a a je možné získat daleko daleko více informací o každém Kdo má u motorové vozidlo a jezdí s ním.

Už Nejsem podnikatel ale pro daně je něco jako email pro poštu. Já jako dítě jsem v padesátých letech nerozuměl tomu jak by bylo možné papírový dopis poslat na dálku bez papírů. A co je E.T daňové přiznání bez papírů

0 0
možnosti

Zkuste si to přečíst celé, EET byl jen příklad, co vyvolal vášně. Těch blbostí je víc a jen si říkám, kde se sakra berou:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 1077
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 556x
Mám rád život a přirozenost. Víc je pro mě být, než mít. 

Tento blog jsem se rozhodl ukončit. Nezáleží na mě, jak dlouho tu ještě bude. Najdete mě:

https://www.tichy-blog.cz/

web: https://www.tichaci.cz/

email: tichy.jan.bnj@centrum.cz

Děkuji za přízeň, kterou jste mi zde věnovali.

Seznam rubrik