Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

vida - nejsem sám, kdo se snažil dělat práci odpovědně a loajálně k firmě, ale bylo to marné - když si na něj někdo zasedl :-( ať se daří :-)

1 0
možnosti
PL

Některá rozhodnutí nejsou jednoduchá, ale je dobré je učinit.

1 0
možnosti
Foto

Všechno zlé je k něčemu dobré, nejhorší je skoncovat s tím, co mne neuspokojuje a udělat krok do neznáma, možná se zmýlit a pak se znovu vydat jinou cestou. Život je neustálá změna a člověk nikdy nenaplánuje spolehlivě dopředu, jak se věci vyvrbí. Držím ti palce, Honzo.R^:-)

2 0
možnosti
JT

Děkuji, pravda je, že dříve mě to ke kroku do neznáma donutilo, dnes ho raději udělám sám, byť s rozmyslem a obezřetností. Plavat umím, hloubka mi nevadí, ale ten skok by měl být aspoň do trochu známé vody;-)

0 0
možnosti
TG

R^Ano, stopky na některých křižovatkách jsou často ku prospěchu!R^ Jak to připomenul níže kolega JJ.....

2 0
možnosti
JT

Už je to lepší, teď už poznám, že jde o stopku a podle toho se zařídím;-) Dříve jsem se snažil "projet", ale vždy mě to "dojelo", díky za komentář:-)

1 0
možnosti
Foto

Honzo, hezké bilancování a držím palce, aby se stále dařilo!R^;-)

3 0
možnosti
JT

Díky, hlavně mě překvapila ta rychlost a jednoduchost a uvidíme, co bude dál

1 0
možnosti
MB

Blahopřeji - prošel jsem podobným vývojem. Potvrzuje se - vše je dávno platné, nic netřeba vymýšlet - postačí se obeznámit a přesvědčit. Pak přicházejí i chyby a jsou žádaně přínosné ! Drtivá většina z nich je totiž řešitelná - Co člověka nezabije ... Je tedy posílen. Domněnka, že existuje někdo, (s vyjímkou rodičů), kdo bádá jak mi pomoci, je hezká ... Pak tvrdím, že člověk - zejména ten mladý - Je limitován, pouze sám sebou ! ... Přeji sílu a štěstí - je třeba mu jít naprosti, zdá se, že jste jej na svém turistickém výlětě životem potkal ... (Ono chodí, ale v koutě marnosti nedlí) :-)

1 0
možnosti
JT

Děkuji, chvíli to ovšem trvalo:-)

1 0
možnosti
Foto

J75a24n81a 33M10a71j67o15v80á

24. 5. 2017 23:02

Tak ať Vás ta šťastná vlna nese ještě hodně a hodně dlouho :-)

5 0
možnosti
JT

V nejhorším z té vlny spadnu..., ale dnes už vím, že je třeba se zase zvednout, díky:-)

1 0
možnosti
Foto

R^!Nechci, aby to vyznělo cynicky, ale, říká se, že co Tě nezabije... A taky, že cesta je cíl. Je na ní mnoho křižovatek, ale i to k životu patří. Tak atˇ se vede!R^

4 0
možnosti
JT

Díky, některá životní moudra holt cynicky vyznívají.

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS