Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JS

Nejsi buran, jen máš rád svůj klidR^;-)

Juknu sem tam na "dění", ale pro mě je FB jen nástroj na sezvání akcí, bo se mu někteří věnují víc než e-mailům :-)

Užívej svých volných chvil zejména offline pro sítě a online jen pro vnímání skutečných dějů :-)R^

1 0
možnosti
JT

Jani, se vším souhlasím, s jedinou výjimkou na "burana" jsem hrdý a není to jen pozitivním vztahem k venkovu a zemi (půdě), ale také tím, když se člověk ocitne v prostředí, které mu z nějakého důvodu není blízké, chová se nepatřičně (jako buran). Tady jsem měl takový seriál: http://jtichy.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=536578 (odsud se dostaneš na další díly):-)

1 0
možnosti
Foto

R^Honzo, říkám svým přátelům a známým, aby mi raději zavolali nebo poslali mail, protože když mi pošlou zprávu na FB, tak ji většinou otevřu, až když už je celá věc pasé.;-)

2 0
možnosti
JT

Přesně o tom to je, Honzo, i v mém případě. Nás "přestárlých Karlštejňáků" se sešlo něco přes deset, přičemž nás bylo celkem kolem stovky a to ještě na víc jak polovinu jsem spojení měl i dřív;-)

1 0
možnosti
Foto

ksichtoknihu ne, připomíná mně to svlékání se na rušném náměstí.

2 0
možnosti
JT

Asi tak, k tomu "svlékání" mi stačí malá blogová náves:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 1077
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 556x
Mám rád život a přirozenost. Víc je pro mě být, než mít. 

Tento blog jsem se rozhodl ukončit. Nezáleží na mě, jak dlouho tu ještě bude. Najdete mě:

https://www.tichy-blog.cz/

web: https://www.tichaci.cz/

email: tichy.jan.bnj@centrum.cz

Děkuji za přízeň, kterou jste mi zde věnovali.

Seznam rubrik