Diskuse

Prima jede!

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JT

děkuji za reakce, paní Foltýnová na to kápla. Moc se na TV nedívám, ale když už k ní zasednu, tak chci něco smysluplného slyšet a něco hezkého vidět a na krásné ženy je příjemný pohled. A tu nejlepší mám doma.

0 0
možnosti
JT

děkuji za reakce, paní Foltýnová na to kápla. Moc se na TV nedívám, ale když už k ní zasednu, tak chci něco smysluplného slyšet a něco hezkého vidět a na krásné ženy je příjemný pohled. A tu nejlepší mám doma.

0 0
možnosti
VF

Myslím, že jste "nepochopen".;-)

0 0
možnosti
Foto

Na potíže s odchodem Anety Savarové Vám mohu doporučit, abyste se poohléd po vhodných přípravcích, kdy Vás její odchod tak vzal.

0 0
možnosti
OH

To se jako chlubíte, že sledujete nejblbější televizi v Česku?

0 0
možnosti
JT

Snad ani ne, ale čí vkus rozhoduje o tom, která je nejblbější? ČT v mých očích zachraňuje ČT 2 a ČT art, ostatní kanály většinou buď recyklují, nebo pouští "splašky". A když už něco je, co by mne zaujalo, tak je to buď pozdě večer, nebo když jsem v práci.

0 0
možnosti
PJ

helejte se, a proč se vlastně koukáte na nějaký tv zprávy, když je k dispozici internet? to je to v lidech z dob totáče tak zakořeněný, když bylo v 19:30 na obou programech to samý? a pak v nový době Vóva Iroman furt agitoval za jejich TN jako nejsledovanějším pořadem vůbec...

já jsem se na zprávy přestal dívat s koncem minulýho století a tisíciletí a udělal jsem moc dobře a doporučuju to všem! na internetu si ze seznamu titulků a perexů vybírám, co by konkrétně mě zajímalo a nenechávám se manipulovat těma nesmyslama od tv zprávařů (na který se koneckonců ani nedá dívat, kvůli jejich byznys oblečení)

ale jinak Prima jede, to jo, u mě hlavně kanály COOL a ZOOM, na těch trávím nejvíc času (i ve svých 47 letech, inu mladej mozek...), kvůli Brenence a Bůtovi zavítám jednou týdně i na LOVE (resp. počítač mi to nahrává a koukám pozdějš)

0 0
možnosti
JT

V podstatě dělám to samé, jen kratší dobu. V zásadě komentáře k televiznímu vysílání ponejvíc čerpám tady z blogu (glosy pana Havránka a články pana Lubomíra Kvapila).

1 0
možnosti
  • Počet článků 1077
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 556x
Mám rád život a přirozenost. Víc je pro mě být, než mít. 

Tento blog jsem se rozhodl ukončit. Nezáleží na mě, jak dlouho tu ještě bude. Najdete mě:

https://www.tichy-blog.cz/

web: https://www.tichaci.cz/

email: tichy.jan.bnj@centrum.cz

Děkuji za přízeň, kterou jste mi zde věnovali.

Seznam rubrik