Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Novodobý „Nostradamus“ předpovídá výsledky voleb

Článek o politice apriori není, nicméně politiky se dotýká, a tak jsem ho zařadil aspoň do společnosti. Nejvíc však jde o mé „hrátky“, zajímavé výsledky a snad i o legraci.

Naučil jsem se jednu zajímavou techniku, jak se pomocí vnímání svého těla dozvědět pravdu. Možná jste něco slyšeli o kineziologii, určitě o detektoru lži.

Položíte si otázku tak, abyste na ni mohli odpovědět buď ano, nebo ne. A tzv. svalovým testem si otestujete odpověď. Různě to zkouším ve svém životě, něco vyjde, něco ne. Nakonec vždy je to padesát na padesát a to platí bez výjimky.

Např. matku vezli do nemocnice na vyšetření, a jak jsem se dozvěděl, tak hrozilo, že si ji tam hned nechají. Tak jsem si to vše otestoval. Vyšlo mi, že se pak bude cítit líp a že se z nemocnice vrátí, tj. že si ji tam nenechají. Obojí vyšlo. Avšak do nemocnice musela odjet následující den a na více dní. Zdá se, že mi to nevyšlo, ale na to jsem se neptal, ptal jsem se jen na ten jeden den. Pak jsem se zeptal, jak dlouho tam bude a vyšly mi čtyři dny.

Reálně tam byla skoro týden (v pátek ji odvezli a ve čtvrtek následujícího týdne přivezli). Ale celkově to byly čtyři pracovní dny (tři celé a dva poloviční). Lidé mají různé záměry, které na sebe narážejí, vzájemně se posilují, či přetahují a tak snad jedinou jistotou prognózy je právě její nejistota.

Celou techniku svalového testu (s níž jsem se seznámil i díky knize „Moc vs. síla“ amerického psychiatra D. R. Hawkinse) beru jako pomoc, abych v případě nějaké důležité volby, kdy je třeba odpovědného rozhodnutí, zjistil po analytickém rozboru všech pro a proti, co na to mé „vnitřní já“. Jaké pocity jsou spojeny s „pro“ a „proti“ a co mi „poradí“ svalový test. Většinu rozhodnutí stejně člověk učiní v okamžiku „tady a teď“. Pak je důležité to rozhodnutí přijmout a nezabývat se co by, kdyby…, ono se zpětně ukáže, co to přineslo. A zdánlivě špatné rozhodnutí se do budoucna může ukázat jako dobré a moudré, nebo taky nemusí.

Pro zajímavost jsem se také zeptal na výsledky politických stran v parlamentních volbách. Otestoval jsem je svalovým testem. Rozhodl jsem se jít s kůží na trh a publikovat zde svou prognózu výsledku parlamentních voleb v Česku. A fakt mě to dost překvapilo.

  1. ANO Andreje Babiše:       přes 30 %
  2. Realisté Petra Robejška:  přes 20 %
  3. ČSSD                             přes 13 %
  4. ODS                               přes 12 %
  5. KSČM                             přes   9 %
  6. SPD Tomia Okamury        přes   6 %

Do Sněmovny se dostane podle této "prognózy" celkem sedm stran, tím sedmým subjektem je STAN, půjde o jednotlivce (asi „rebely“), co projdou na kandidátkách jiných stran.

Narostla mi i volební účast na cca 70 % (což poškozuje zejména lidovce a komunisty) a znamená to, že se zvednou (a tím rozhodnou) dosavadní nevoliči. A jejich hlasy seberou především Realisté.   

Nikdo další se do Sněmovny nedostane, i má oblíbená Koruna česká zůstane jako obvykle někde (hluboko) pod 0,5 %. Lidovci, Svobodní, Zelení, či Piráti také nepřekročí stanovenou laťku. TOP 09 jako „ryze pražská“ strana také (dle svalového testu) nemá šanci. Byť podobně jako u lidovců to bude o fous.

Možná je to jen mé (srdeční) přání, nicméně tohle se mi líbí a dává mi to naději, že se politika u nás může vrátit někam k normálu a že to může být zase služba občanům. Podobně jako je tomu v případě spíše menších měst a obcí, kde vládnou starostové a zastupitelé se zdravým selským rozumem bez ohledu na politickou příslušnost. S tímhle už by šlo vytvořit nějakou smysluplnější koalici, dokonce i bez Andreje.

Nechám se překvapit. Pár týdnů před volbami si svalový test zopakuji a uvidím, zda se bude nějak lišit. Pak je stejně důležitější, co to nakonec přinese, jaká z toho vznikne vláda a jak bude umět reagovat na situace a jaká řešení bude přijímat.

Může se stát cokoliv, nejsem věštec. Je to jen testování techniky, kterou možná provádím špatně, nebo ji nějak ovlivňuji ve svůj prospěch. Zkrátka je to pouze pokus, za který nejsem placen (na rozdíl od analýz různých politologů a výzkumných agentur veřejného mínění).

Byl jsem překvapen tím, co mi vyšlo. Když mi tento „odhad“ nevyjde, svět se nezboří, vždyť jde především o legraci. Tak se před volbami bavme, uvidíme, kdo se nakonec bude smát a komu zmrzne úsměv na rtech.

Autor: Jan Tichý(Bnj) | středa 19.4.2017 20:08 | karma článku: 17,48 | přečteno: 737x
  • Další články autora

Jan Tichý(Bnj)

Nalodil jsem se na loď blogosvěta

Využívám Hydeparku pro informaci, že jsem vstoupil na blogovou platformu blogosvět, kde se mj. „potkávám“ i s bývalými zdejšími pisálky jako Lubomírem Stejskalem nebo Bohumilou Truhlářovou.

10.1.2024 v 6:37 | Karma: 14,33 | Přečteno: 395x | Diskuse| Hyde park

Jan Tichý(Bnj)

Házím do toho vidle!

Tak jsem se dočkal dočasného zákazu diskuse (pod blogem Proč neumím chápat lidi, kterým nejde televize?). Použil jsem sice textově vhodné slovo, leč hlídací robot ho vyhodnotil jako nevhodné.

30.11.2023 v 10:30 | Karma: 23,11 | Přečteno: 614x | Diskuse| Osobní

Jan Tichý(Bnj)

Najdu někoho ochotného?

Tak nějak nastal čas změny. Předdůchod ani předčasný důchod mi v brzké době nehrozí, ale duše už mě volá jinam. Ještě nevím úplně kam, ale nabádá mě k tomu, že je na čase dělat méně práce v systému.

29.11.2023 v 9:09 | Karma: 10,38 | Přečteno: 332x | Diskuse| Osobní

Jan Tichý(Bnj)

Proč neumím chápat lidi, kterým nejde televize?

Není to tak úplně pravda a snažím se lidem pomoct, jak umím. Přesto právě v souvislosti s televizí existují lidé, kteří mě dokáží vytočit.

25.11.2023 v 17:40 | Karma: 20,30 | Přečteno: 1677x | Diskuse| Osobní

Jan Tichý(Bnj)

Proč podporuji stávku?

Níže uvádím důvody. Má žena se stávky účastní aktivně v Praze. Ani jeden z nás nejsme v odborech. Já na svém malém pracovišti (ve čtyřech lidech celkem) žádné odbory nemám ani je nepotřebujeme.

24.11.2023 v 8:21 | Karma: 12,12 | Přečteno: 291x | Diskuse| Hyde park
  • Nejčtenější

Stovky amerických obrněnců se v řádu dnů nepozorovaně přemístily do Česka

2. května 2024  17:21

Několik set vozidel americké armády včetně obrněnců Bradley nebo transportérů M113 se objevilo ve...

Nahá umělkyně za zvuků techna házela před dětmi hlínou. Už to řeší policie

3. května 2024  10:10,  aktualizováno  13:43

Policie prošetřuje vystoupení, ke kterému došlo na Akademii výtvarných umění (AVU). Umělkyně a...

Auto vyjelo z vozovky a srazilo tři lidi. Žena zemřela, dvě vnučky jsou zraněné

2. května 2024  16:40,  aktualizováno  3.5 12:38

Osobní auto srazilo dnes odpoledne v Čáslavicích na Třebíčsku ženu a dvě děti. Žena srážku...

Podvod století za 2,4 miliardy. Ortinskému hrozí osm let a peněžitý trest 25 milionů

29. dubna 2024  6:21,  aktualizováno  13:19

Luxusní auta, zlaté cihly, diamanty a drahé nemovitosti. To vše si kupoval osmadvacetiletý Jakub...

Vyváděla strašné věci. Zahradil označil Jourovou za nejhorší z eurokomisařů

4. května 2024

Premium Když Česko vstoupilo 1. května do Evropské unie, byl tam matador ODS Jan Zahradil kooptován...

Mexičtí narkos už nepašují peníze, platí si šmouly. Je to legální a bez rizika

5. května 2024

Premium Vsaďte se, že nevíte, jak mexičtí narkos pašují peníze z Ameriky. Jistě, viděli jste v seriálech na...

Nová vlna podvodů. Vyluxovaným účtem to nekončí, přeprodávají se osobní data

5. května 2024

Premium Kyberzločinu dlouhodobě přibývá, v Česku se s končící lhůtou pro daňová přiznání podvodníci...

Životní prostředí v Československu patřilo k nejhorším na světě, líčí vědec

5. května 2024

Premium V roce 1989 se stal vůbec prvním ministrem životního prostředí. Profesor Bedřich Moldan patří mezi...

Auto za tahačem s tankem zastavilo. Už ale ne kamion, který osobák sešrotoval

4. května 2024  9:48,  aktualizováno  21:52

Při nehodě tří aut zemřel na dálnici D1 mezi Bohumínem a Polskem jeden člověk, další dva jsou...

10 nejčastějších podvodů na internetu: Dokážete ochránit sebe i svou rodinu?
10 nejčastějších podvodů na internetu: Dokážete ochránit sebe i svou rodinu?

V digitální éře, kde technologie proniká do všech aspektů našich životů, se také zvyšuje riziko podvodů. Od falešných e-mailů a inzerátů až po...

  • Počet článků 1077
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 556x
Mám rád život a přirozenost. Víc je pro mě být, než mít. 

Tento blog jsem se rozhodl ukončit. Nezáleží na mě, jak dlouho tu ještě bude. Najdete mě:

https://www.tichy-blog.cz/

web: https://www.tichaci.cz/

email: tichy.jan.bnj@centrum.cz

Děkuji za přízeň, kterou jste mi zde věnovali.

Seznam rubrik