Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Vždy, když jedu do Benátek, tak si na vás vzpomenu, i když jsme se osobně nikdy nesetkali. Není to tak dlouho, co jsem zvažoval, že se na to už taky vykašlu, ale nechal jsem se ukecat, abych ještě chvíli vydržel. A protože už jsem ve věku a ve stavu, kdy si mohu dělat co chci a co mne baví, tak jsem ještě zůstal. Abych občas napsal nějaký "nasírací" blog. Píši tu především proto, abych se bavil nad komentáři diskutérů, přestože praktiky administrace mi jsou proti srsti, ale nehodlám se vzdát bez boje. Bohužel často je to jako boj Davida s Goliášem. Ať tak či onak vám přeji to, co přeji sám sobě. Hlavně zdraví a klid

2 0
možnosti

Děkuji, zapište si mejlíka a než se přijedete podívat na své rodiště, ozvěte se a já se budu snažit přizpůsobit, abychom se sešli a něco podnikli. Mějte se.

0 0
možnosti
Foto

Hodně štěstí v reálu a ať se Jene máte fajn.... Každej spokojenej člověk je pro Svět velké + :)

2 0
možnosti

Děkuji Filipe, ať se daří celkově v životě, nejen v gastronomii a psaní se vstupem na vlastní nebezpečí

1 0
možnosti

Tak jsem dostal bany za v dřívější době banality. A taky mě to přestává bavit. Nový majitel asi diskuze pod články nechce. Tak proč je rovnou nezruší? Aspoň by to byl jasný signál.

1 0
možnosti

Bylo by to upřímnější, děkuji za komentář

0 0
možnosti

Nedivím se. Každý rozumný bloger už to tady zabalil dávno.

2 0
možnosti

Vážený pane Tichý,

vůbec se Vám nedivím... Je odvěkým údělem čistých, přemýšlivých, samostatně uvažujících a nemanipulovatelných lidí, (kteří díky výše uvedenému mají nejen dar vidět za roh a v souvislostech, ale také schopnost svými slovy pohladit po duši, povzbudit a potěšit) že tito vzácní lidé bývají těmi druhými, jimž výše uvedené chybí, nejen nepochopeni, ale jsou jimi dokonce ještě osočováni, ostrakizováni apod.

Vždycky jsem rád četl Vaše blogy - byly pokaždé prosyceny originalitou, moudrostí a lidskostí.

Určitě si nenechám ujít Vaše další úvahy, takže je budu rád sledovat prostřednictvím Vašeho odkazu.

Přeji Vám mnoho zdraví, síly a stále pozitivní mysl.

6 0
možnosti

Děkuji a vážím si toho. Když člověka něco už přestane bavit a pohár trpělivosti přeteče, je nejlepší to nedělat. Své texty píšu nejprve na flashku (USB), tak je mám k dispozici a mohu z nich dělat různé kompiláty (souhrny), takže se ta "práce" neztrácí. Vrátil jsem se, když jsem se blogem vedle vypořádal se svou autocenzurou. To jsem ještě nebyl smířen s tím, že by mi mohli smáznout celý blog se vším všudy a chtěl jsem ho nechat doběhnout. Teď už je mi to jedno. A stejně tak jsem přišel na to, že mohu (a je na čase) udělat něco se svou prací, abych i zde nastartoval spokojenost a nevyčerpávalo mě to. Řešení jsem našel, rozhodl se pro něj a to mě opět hodilo do klidu. jen člověk potřebuje nějaký impuls, aby k tomu dospěl.

1 0
možnosti

E84v88a 55S85á85d47e65c88k69á

30. 11. 2023 16:20

Ty vidle jsou viditelné a zdroj taky.

1 0
možnosti
Foto

Ježíši, Honzo, neodcházej, my už budeme hodní! Už to tady nebudeme flákat a budeme poctivě diskutovat, karmovat, plusovat, smajlíkovat...

Ale teď vážně. Mrkla jsem na ten blogosvět a usoudila jsem, že změna by nebyla špatná. Tady je člověk více vystaven manipulaci, což jsou všechny ty nesmysly kolem karmy, top karmy, VIP blogera, plusů a mínusů, soutěží o nejlepšího, zákazů diskutovat... Co to všechno jako má být? Jen nám to zbytečně rozptyluje myšlenky a taky nás to, no ano, nasírá...

Fotka s vidlemi je bezva, já bych ji schválila!

3 0
možnosti

Víš Jarmilo, mně nejvíc vadilo, že blogeři mizeli odsud s celým blogem. Že někdo dostal zákaz psaní, je jistě věc administrace, ale proč tu po nich nic nezůstalo, tedy ty starší články, aspoň nějakou dobu, to bylo pro mě nepochopitelné a vlastně mi vadilo, že by se to mohlo stát i mně. Protože jsem cítil autocenzuru, rozdvojil jsem se do dvou blogů a sem jsem dával to, co jsem si myslel, že nemůže narazit na nějaký narativ, aby mě nesmázli celého. Předešel jsem tomu "uspáním", pak návratem (protože autocenzura vyřešena) a nyní to dozrálo do stavu, že už mi nevadí ani to úplné smáznutí. Takže jsem se propustil. Děkuji za komentář a dlouhodobou přízeň.

3 0
možnosti

Nedivím se vám. Již delší dobu pozoruji, že mí oblíbení blogeři pozvolna mizí. Přispívají méně a méně. Kdo by se taky dobrovolně nechal urážet, že? Zvláště jedna paní je v tom přebornicí. O to větší mám radost, že své oblíbené nacházím na jiných stránkách. Přeji vám hodně štěstí.

6 0
možnosti

Děkuji, štěstí i Vám a všechno další. Pokud si vzpomínám Vy jste také hezky a mile psala (nebo je to jen shoda jmen?)

1 0
možnosti
Foto

Poslední dobou na tebe idnes blog působí jako nasírací? A kde jsi byl doteď? Ty sem nechodíš jako do posilovny? Také jsem moc ráda, že jsme se zde znovu potkali. Bylo to už podruhé, a my oba dobře víme, že náhody neexistují. Moc ti přeji, aby jsi dokázal stále spolehlivěji rozeznat mámení bludiček od skutečného volání duše, a jinak zůstáváme "in touch".

1 0
možnosti

Do posilovny nechodím (cvičím v Sokole a doma, venku s rýčem, vidlemi, sekerou, kosou,---), občas se posílím studenou sprchou či v Jizeře Pokud myslíš posilovnu duše, pak na internetu mám oblíbenější stránky, tady už zůstávají takové rozinky a ty se snažím vyzobat

3 0
možnosti
Foto

Želám príjemnú ďalšiu cestu. Bez akcie niet zmeny.Na blogosvete je veľa autorov odtialto, ale dávajú mnohí to čo sem, aj tam. Nerozumela som, na ktorom blogu sa Vás dá nájst a prečítať, tak ak mi tu dáte link tak tam zavítam. Pekný deň.

1 0
možnosti

Mám ve svém profilu přímo odkaz na blog a též na osobní web, z něhož lze cestovat na všechny mé internetové projekty (http://www.tichaci.cz), kde lze najít v podstatě vše, vč. dalších zálib, něco o rodině, odkazy a fotogalerie, souhrnné texty a prezentace, které bych mohl přednášet. Na to si ale potřebuji vytvořit časový prostor. Stačí se podívat pod fotku a kliknout, je tam i email. Na tichy-blog.cz jsem psal určitě i to, co by tady prošlo, ale i to, co by projít nemuselo (najmě rubrika "společnost" a "výlevy"), některé blogy byly publikovány dvakrát a nemusí být nutě úplně totožné. Je tam celá má osobnost v podstatě "svlečená do naha", tj. se svými světly a stíny. Je to nabídka: berte nebo nechte být a není to nijak propagováno, jen tím, že to je vystaveno na internetu. Čtenost bývá v desítkách až menších stovkách denně, cca tak kolem tisíce až dvou za měsíc. Nemíním ovlivňovat a vynucovat, jen inspiruji (snad se nějací lidé inspirovat nechají).

2 0
možnosti
  • Počet článků 1077
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 556x
Mám rád život a přirozenost. Víc je pro mě být, než mít. 

Tento blog jsem se rozhodl ukončit. Nezáleží na mě, jak dlouho tu ještě bude. Najdete mě:

https://www.tichy-blog.cz/

web: https://www.tichaci.cz/

email: tichy.jan.bnj@centrum.cz

Děkuji za přízeň, kterou jste mi zde věnovali.

Seznam rubrik