Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JT

Děkuji za reakce a jen vysvětlení, proč jsem včera nereagoval. Poprvé jsme nemohl, dostal jsem žlutou kartu - asi tříhodinový zákaz diskutovat, takže mé všechny odpovědi se smázly. Použil jsem prostě slovo pádné (a k textu vhodné), nicméně bylo hlídacímu robotu nelibé a vyhodnotil to jako nevhodné. Samozřejmě už si nepamatuji, co jsem psal a po uplynutí trestu už jsem se k blogu nevracel.

0 0
možnosti
DK

Já bych jí to stoprocentně odečetl.

3 0
možnosti

Řekl bych, že klienti jsou to, co vás živí (aspoň to tak vypadá). Doba institucí typu OPBH už je naštěstí pryč.

1 0
možnosti
Foto

Honzo, přišlo ti to říct, že se nemáš nechat vyvést z klidu a podlehnout tomu tlaku, který na tebe tví učitelé vyvíjí. V klidu jim říct, že je slyšíš, a že jejich problém budeš řešit hned, jak na to budeš mít prostor. Takhle jednáš pod tlakem a ještě se pak zlobíš i sám na sebe, protože jsi z toho frustrovaný, že na sebe necháš tlačit. Klíííd, je odpověď na tvoji otázku, co tě to má naučit. A ještě jedna věc. Víš, jak od sebe rozeznáš situace, kdy tě život učí nebo kdy jsi učitel? Když tě něco rozhodí tak, že cítíš neklid, tak jsi ty vždy ten, kdo se má něco naučit. Pokud bys byl učitel, byl bys v naprostém klidu. Krásnou neděli přeji.

1 0
možnosti
Foto

Vy se neřídíte heslem, že jsme obklopeni samými hlupáky a idioty? To by docela usnadnilo život.

1 0
možnosti
  • Počet článků 1077
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 556x
Mám rád život a přirozenost. Víc je pro mě být, než mít. 

Tento blog jsem se rozhodl ukončit. Nezáleží na mě, jak dlouho tu ještě bude. Najdete mě:

https://www.tichy-blog.cz/

web: https://www.tichaci.cz/

email: tichy.jan.bnj@centrum.cz

Děkuji za přízeň, kterou jste mi zde věnovali.

Seznam rubrik