Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ZZ

Problém spíš v tom, že i když v EU pomazané hlavy vymyslí nesmysl, tak tato vláda se k tomuto nesmyslu ihned horečně přihlásí a začne jej rozvíjet do nesmyslných konců.

1 0
možnosti
JB

J49i87r93i 37B91o82r

25. 10. 2023 16:59

Vymyslíte si nesmysl a potom ho úžasně rozvíjíte.

0 1
možnosti
JT
PK

Nikdo se nic zakázat nechystá. Jenom se asi nudí a dělají nějaké zbytečné studie (což rozhodně neschvaluji), a to je asi tak všechno.

0 1
možnosti
JR

J31a63n 71R71á94ž

25. 10. 2023 16:46

Problém je, že většina studií, které EK nechává vypracovat, i když se zpočátku zdají být jejich zadání zcela absurdní, dojde k realizaci.

Např t.zv. Green Deal byl zpočátku veřejností vnímán také jako absurdní nápad, ale pak jej zcela vážně začali bruselští mimoni pomocí různých nařízení prosazovat A když se prokázalo, o jakou absurdnost se jedná , tak se od toho v tichosti odstupuje , ale tato absurdnost už stála mnoho miliard Euro i dalších v EU používaných měn.

7 0
možnosti
  • Počet článků 1077
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 556x
Mám rád život a přirozenost. Víc je pro mě být, než mít. 

Tento blog jsem se rozhodl ukončit. Nezáleží na mě, jak dlouho tu ještě bude. Najdete mě:

https://www.tichy-blog.cz/

web: https://www.tichaci.cz/

email: tichy.jan.bnj@centrum.cz

Děkuji za přízeň, kterou jste mi zde věnovali.

Seznam rubrik