Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

I91v28a42n34a 65L96a63n32c73e

18. 10. 2023 12:04

Babička sekávala srpem, nikdy nás k tomu nepustila. Moc dobře věděla, že i já jsem schopna si levou rukou trávu přidržet a v pravé ruce srp a neštěstí by bylo na cestě. Samozřejmě, že jsem srpem zkoušela sekat, ale nic jsem nenasekala.

1 0
možnosti

A to si lepší příběh zažil můj mladší brácha v dětství, to snad ani nechodil do školy a vzal (nepozorovaně) srp do ruky a zkusil to. Málem si oddělil palec od ruky. Nutno dodat, že byl na zahrádce s tátou a naši nikdy auto neměli. Bydleli jsme sice u nemocnice, ale zahrádka byla tak necelé 2 km od nás. Kousek od zahrádky stavěl autobus MHD a ještě blíž měl otočku. Tatínek takový ošetřovatel nebyl, ale zabalil ruku to toaleťáku a ubrousků, běžel se synem na otočku autobus a tam autobusák neváhal a rovnou je odvezl do nemocnice a tam prst přišili a zachránili. Když jsem mu vyprávěl svůj nedávný příběh, vzpomněl si na ten svůj

0 0
možnosti
Foto

To máte super, že máte takovou ženu. Já bych nejspíš omdlela, takže nejen že bych vás neošetřila, ale ještě byste měl musel křísit.

2 0
možnosti

Děkuji vyřídím. Její role zdravotnice a strážného anděla se mi opravdu hodila. Ale hraje samozřejmě i jiné role, jako každý z nás. A k mé spokojenosti může nosit bikiny i po padesátce

1 0
možnosti
  • Počet článků 1077
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 556x
Mám rád život a přirozenost. Víc je pro mě být, než mít. 

Tento blog jsem se rozhodl ukončit. Nezáleží na mě, jak dlouho tu ještě bude. Najdete mě:

https://www.tichy-blog.cz/

web: https://www.tichaci.cz/

email: tichy.jan.bnj@centrum.cz

Děkuji za přízeň, kterou jste mi zde věnovali.

Seznam rubrik