Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

"Někdy stačí diskuse s jeho nadřízeným." - jinými slovy, podat na holoubka stížnost. Oficiálně, ne pouze mezi 4 očima. Třeba jako výsledek diskuze s nadřízeným. Pokud holoubek přiletí kálet, označím ho za podjatého.

0 0
možnosti
Foto

Vidím to i z druhé strany, někteří klienti, kteří na úřady chodí, to je opravdu "dílo". Úředníci pouze plní zadání, které dostávají shora od legislativní rady vlády nebo poslanců. Není Šalamoun jako Šalamoun, ministr pro legislativu je totiž jistý Michal Šalamoun.

0 0
možnosti
Foto

To je výsledkem oněch často "kretenoidních" obstrukcí v době, kdy se má z vládního návrhu vytvořit kvalitní zákonná podoba. Často jsou tam takové pitomosti, že se člověk nestačí divit.

0 0
možnosti

Mluvíte mi z duše, Jene

Jinak Lao'C kromě jiného např. pravil: "Čím více zákonů, tím více nepořádku." "Čím více ústa plná svobody (možno si doplnit cokoli...), tím méně jí je." "Čím více obrany proti zločinnosti, tím více zločinnost narůstá." .... atd., atd.

Zkrátka pokud je něčeho příliš (t.j. pokud chybí vyváženost), pak se to zvrhne v pravý opak.

2 0
možnosti

Teď už jen čekáme, kdy se to zase zvrhne zpátky, tj. kdy a jak se ta nová rovnováha ustaví.

0 0
možnosti

Jak na ni? Určitě i tady platí, že ryba smrdí od hlavy...

2 0
možnosti
  • Počet článků 1077
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 556x
Mám rád život a přirozenost. Víc je pro mě být, než mít. 

Tento blog jsem se rozhodl ukončit. Nezáleží na mě, jak dlouho tu ještě bude. Najdete mě:

https://www.tichy-blog.cz/

web: https://www.tichaci.cz/

email: tichy.jan.bnj@centrum.cz

Děkuji za přízeň, kterou jste mi zde věnovali.

Seznam rubrik