Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Výborně napsáno, zná to každý, ale zdaleka ne každý si to dokáže uvědomit a nastoupit cestu oné transformace, prozření, chceme-li. Strach je právě jeden ze zásadních faktorů. To si opravdu drtivá většina lidí neuvědomuje. Strach a ego, věční kámoši.

1 0
možnosti
JT

Děkuji. Pracovně mám náročnější dny úřední, domovní schůze, ale na to jsem připraven, občas mě někdo pochválí, občas vynadá. Vše zvládám v pohodě. Ale nejhorší vlna (ba přímo tsunami) přijde, když nejde televize. Dle mého je to pro lidi to nejlepší, co je mohlo potkat, nikdo je nebude aspoň nějaký čas oblbovat. Jenže jsem tu od toho, abych to s pomocí anténáře řešil a má s úsměvem řečená poznámka, že to je báječné, že je hezky a můžou třeba ven, se obvykle setkává s "vražedným" pohledem člověka, kterému ve své aroganci odmítám pomoct. Tenhle týden byl ve znamení "televizní vlny", ještěže už začíná víkend a nebudu doma.

1 0
možnosti
Foto

Náročné téma, které se dá zvládnout dokonce v rámci jednoho blogu, a za to vám patří karma a . Vyhořet člověk může v zaměstnání, v partnerském vztahu i v životě obecně. Nicméně nikdy není tak špatně, aby nemohlo být ještě hůř, ale není třeba si zoufat. Můj pozitivní pohled do budoucnosti je cca takový: "Jaký si to uděláš, takový to máš". Tyto řádky píši se sklenkou výborného bílého vína a myšlenkou, že letošní léto je podle mého gusta...

2 0
možnosti
JT

Začíná víkend a samá pozitiva vč. i té sklenky vína na verandě. Vám děkuji za milý komentář

0 0
možnosti
  • Počet článků 1077
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 556x
Mám rád život a přirozenost. Víc je pro mě být, než mít. 

Tento blog jsem se rozhodl ukončit. Nezáleží na mě, jak dlouho tu ještě bude. Najdete mě:

https://www.tichy-blog.cz/

web: https://www.tichaci.cz/

email: tichy.jan.bnj@centrum.cz

Děkuji za přízeň, kterou jste mi zde věnovali.

Seznam rubrik