Diskuse

Co zapadlo

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JT

Kdo hledá, najde. Já jen, že jsem si toho nevšiml na první dobrou v těch vystrčených titulcích na serverech. Takové zprávy obvykle nejsou v titulních stranách novin (vč. internetových), ale těch dalších, trochu zapadlých. Proto ten název. Ono i z článků na tomto blogu lze usuzovat, co se nejvíc řeší.

0 0
možnosti
OS

Myslím si, že to stát udělal zkrátka proto, že žádný soukromý subjekt by do takového rizika při krátké "plynové" budoucnosti ČR nyní nešel. Návratnost je diskutabilní, i když jsem si přečetl, že to prý bude cca 10 let. Asi záleží na počasí, na cenách plynu i na zájmu o něj, nemluvě o nevyzpytatelnosti cestiček evropských politiků v Bruselu. V současné situaci to ale považuju za jeden z mála dobrých počinů této vlády. Kdo byl ovšem jeho skutečným hybatelem a jaké peníze a pro koho se za tím možná skrývají, to asi ví jen několik zasvěcených.

1 0
možnosti
JB

J17i73r39i 18B28o27r

24. 8. 2023 10:05

Vadí vám mediální humbuk kolem marginálií a když něco proběhne normálně (nákup zásobníků) tak chcete vědět zda jim to " někdo povolil nebo nařídil.) To je ten bulvár.

1 0
možnosti
JT

Jsem rád, že to proběhlo a takto to dopadlo. Ale ten červíček tu je: odchod z lipské burzy - nešlo, zastropovat u výrobců - nešlo, koupit zásobníky - jde. Sláva. Takže ta šťouravá otázka je stará jak lidstvo samo: proč něco jde a něco nejde? A odpovídá na to rčení: všechno jde, když se chce.

1 0
možnosti
PC

Samozřejmě karma

Tuto neskutečnou tragikomedii musí vidět snad každý, kdo je při smyslech.

Za svůj život jsem prožil už opravdu mnohé..., ale to, co tu vidíme hlavně v posledních 3 letech, je vrchol všeho, kam až může politická scéna a celá společnost klesnout. V zájmu zachování zdraví však člověku nezbývá, než to celé buď vůbec nesledovat, nebo když už, tak spíše sporadicky a s pobavením.

5 0
možnosti
JT

Jen tak na okraj k té tragikomičnosti. Říkám si, jaký mág ten lobbista Nejedlý vlastně je, že možná dokáže rozložit tu nejlepší vládu známého vesmíru?

2 0
možnosti
Foto

Myslím, že za tou koupí stála především jedna věc, nezbytnost. Nikdo neví, co bude. Máte pravdu, alespoň něco pozitivního.

5 0
možnosti
JT

To je pravda. A chápu, že taková transakce nějakou dobu trvá a je lépe ji řešit s rozmyslem, v klidu a tichosti. Samozřejmě v dynamicky turbulentní době nikdo neví, co bude.

1 0
možnosti
  • Počet článků 1077
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 556x
Mám rád život a přirozenost. Víc je pro mě být, než mít. 

Tento blog jsem se rozhodl ukončit. Nezáleží na mě, jak dlouho tu ještě bude. Najdete mě:

https://www.tichy-blog.cz/

web: https://www.tichaci.cz/

email: tichy.jan.bnj@centrum.cz

Děkuji za přízeň, kterou jste mi zde věnovali.

Seznam rubrik