Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Spím dobře a rád. Sny mívám každý den a většina z nich jsou sny příjemné. Člověk se často diví, kde se to tam vzalo. Málokdy se mi ale stane, že sen je mi nepříjemný. To bývá tehdy, když se v něm objeví osoba, se kterou jsem měl dlouhodobé osobní problémy v mém zaměstnání i v běžném životě. Naštěstí to je tak jednou za rok

1 0
možnosti

Přeji všem hezký víkend, pro mě bude zážitkový a prodloužený. Asi zpracuji zážitek s pracovním názvem "Jak jsem kosil", pokud to přežiju, a taky se těším, co ukáže fotopast, pokud si ji někdo neodnesl. Jinak neuvěřitelně mě potěšil a rozesmál blog Tomáše Gayera

1 0
možnosti
Foto

Je to zvláštní s těmi sny. Před časem, někde na sklonku zimy a jara, jsem měla noc co noc takové živé a velmi úzkostné sny. Pokaždé se odehrávaly jinde a jinak ale v podstatě byly stále o tom stejném. Ukrývání se před nějakou hrozbou, strach, hlad, zima. Mávnout nad nimi ráno rukou nebylo úplně tak jednoduché.

1 0
možnosti
Foto

Stejně je dobře, že jste zpět

3 0
možnosti

děkuji, autocenzuru jsem si tady vyřešil (a tam jsem ostřejší a upřímnější)

2 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS