Diskuse

Něco milého

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JL

J74a84n 45L29e67d76e62c69k39ý

10. 3. 2023 21:36

Dost dobrý. Ono na tomhle MFblogu dnes aby hezké a vtipné texty pohledal. Děkuji

1 0
možnosti
Foto

Tři kila přes zimu, Honzo? Nic strašného. Řekla bych, že si tělo přirozeně řeklo o jídlo navíc a ty jsi ho poslechl. Přece se nebudeš hádat s vlastním tělem, to by nemuselo dopadnout dobře. S jarem si možná samo řekne o více pohybu a jiné složení a o to, aby bylo trochu lehčí. Respektujme přírodu, které jsme součástí, a její cykly. Stejně si myslím, že svoje zdraví ovlivníme životním stylem jen málo, že z devadesáti procent to máme od početí zakódováno.

2 0
možnosti
JT

S cyklem počítám a rozhodně se nehodlám bičovat a přirozeně to přijde. Něco bych jen rád vyloučil a svému tělu přispěl a pomohl;-)

1 0
možnosti
Foto

Ptám se čistě "technicky" a bez zlého úmyslu. Proč se autor rozhodne vzdát se publikování v internetovém prostoru, který mu zaručuje větší čtenost než (téměř) jakýkoli prostor jiný? Anebo se mýlím?

0 0
možnosti
Foto

Mohu-li také odpovědět, tak odpovím. Je to z toho důvodu, že pan Tichý nepotřebuje vysokou čtenost. Píše pro vlastní radost. Stačí mu, když udělá radost sobě a pár dalším lidem.

4 0
možnosti
  • Počet článků 1077
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 556x
Mám rád život a přirozenost. Víc je pro mě být, než mít. 

Tento blog jsem se rozhodl ukončit. Nezáleží na mě, jak dlouho tu ještě bude. Najdete mě:

https://www.tichy-blog.cz/

web: https://www.tichaci.cz/

email: tichy.jan.bnj@centrum.cz

Děkuji za přízeň, kterou jste mi zde věnovali.

Seznam rubrik