Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Dobrý den Jane, úspěch se určitě neměří čteností a karmou tady. Čím jsem starší, tím víc mám dojem, že jedinej skutečnej faktor, podle kterého se dá měřit je vnitřní spokojenost. Každopádně užijte si volnost....

2 0
možnosti
JT

S tím nelze než souhlasit. Ještě si tady tu desítku dám;-);-)

2 0
možnosti
Foto

J84o82s27e48f 28B76á60r58t50a

19. 2. 2023 12:37

Tak jsem tam nakouknul a něco mi tam chybí - diskuze. Věřím, že tam by se to obešlo bez Uličního výboru.

2 0
možnosti
JT

Trpělivost, tam si to musím teprve koupit, zatím lze poslat příspěvek kontaktním formulářem, to je nepohodlné a navíc to není vidět;-D

1 0
možnosti
Foto

Stává se, že toho krásného více končí, než ho začíná. Tady to tak asi je. Budete mi tady chybět. Proč, to velmi dobře popsal pan Chmelík. Jinak, proč je mi na těchto stránkách předkládán orloj takzvaných VIP? Nic proti těm vyvoleným, ale kdo a podle jakých hledisek určuje, že je ten a ten bloger VIP? Určují to ti tři či čtyři administrátoři Blogu nebo to určuje celá redakce Idnesu, nebo je to jinak? Každý čtenář má přece ty svoje oblíbené, nepotřebuje někým někoho předkládat. Ale možná se pletu.

5 0
možnosti
JT

Děkuji, u mě jde spíš o to, že mi tu začínají někteří pisálci chybět, ztrácejí se i diskusní příspěvky (roboti makaj) a celkově z toho přestávám mít radost a všímám si své opatrnosti, což je autocenzura, která u konfliktních "společenských témat" přirozeně vystupuje na povrch, protože nechci ohrozit celý blog něčím neuváženým. A to mě nebaví;-)

2 0
možnosti
PC

Pane Tichý,

jsem přesvědčen, že čtenáři Vašich blogů Vám zůstanou nadále věrní, a to právě proto, že je skrze Vaše články oslovujete svojí autenticitou, upřímností, lidskostí, nadhledem a hlubokými, originálními a ze srdce tryskajícimi úvahami o životě kolem i v nás.

Patříte společně s několika dalšími (byť nemnohými) blogery k mým nejoblíbenějším a nejoceňovanějším, a to právě díky výše uvedenému.

Velmi si Vás vážím a přeji Vám vše dobré včetně bohaté inspirace k dalšímu psaní.R^V;-)

6 0
možnosti
JT

Děkuji za Vaše slova, potěšila:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 1077
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 556x
Mám rád život a přirozenost. Víc je pro mě být, než mít. 

Tento blog jsem se rozhodl ukončit. Nezáleží na mě, jak dlouho tu ještě bude. Najdete mě:

https://www.tichy-blog.cz/

web: https://www.tichaci.cz/

email: tichy.jan.bnj@centrum.cz

Děkuji za přízeň, kterou jste mi zde věnovali.

Seznam rubrik