Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MP

R^ To je hezké :-). Jak (nějak) říká Eckart Tolle: "Ať už jsme jakkoli aktivní, ať se jakkoli namáháme, je to stav našeho vědomí, co vytváří svět". Duchoňů zatím moc není. Já si vzpomínám jenom na Karola :-).

1 0
možnosti
JT

Jo, jo Karol Duchoň, tomu to zpívalo. Děkuji za čtení a komentář.

1 0
možnosti
Foto

Vnímáno mnou, je dvojička Egon a Duchoň obdivuhodný nápad👍. Koukla jsem proto se zájmem na jejich web a ověřila, že web je graficky velmi vydařený, přitažlivý a přehledný, příběhy jsou laskavé bez agrese... Zkrátka skvěle! Jen z obsahu, co vlastně chce o rolích každého z těch dvou říct, aby se snad čtenář mohl také něco konstruktivního dozvědět (když třeba nechce studovat poznání mnoho tisíciletí starých moudrých kultur, které o ničem menším, než o smyslu poznávání podstaty života neuvažují) nelze nalézt jinou odpověď, než že vlastně "gulash".

Tak si v radosti a bez potřeby bojovat dovoluji připomenout, že dokonce na mě vykoukla hrubka a tak mé přiznání, že záměrem mého Duchoně je asi probouzet další duše k návratu k sebeúctě 😉. Hele:

"...Egon s Duchoněm to mají zatím tak, že Egon od pondělí do pátku maká na Duchoňovi víkendy a z Duchoně na oplátku občas něco vypadne.

Za ta léta jsou už sehraná dvojka. Sehraná dvojka, která si jede to svoje, ale novým, tvůrčím výzvám či zkušenostem, přijdou-li,

se určitě bránit nebude...".

Čili přeji každému autentické niterné poznání, kdo z jeho dvou vede a kdo by měl pokorně sloužit, neboli přeji radost duše, protože jen ona zevnitř přirozeně uzdravuje své tělo.

To i když si akční Egon mylně myslí, že dělá Duchoňovi na Duchoňovy víkendy 😉❤️✌️. To "nové tvůrčí" totiž nikdo jiný než Duchoň, nezná. Děkuji všem.

2 0
možnosti
JT

Děkuji, za sebe i bráchu;-) Ten jeho nápad jsem ocenil a řekl si o souhlas, s čímž samozřejmě žádný problém neměl. Dal si to hezky dohromady. I já jsem na "tichacích" a dalších webových projektech zapracoval. Mirkovo psaní je skvělé, zejména to básnické střevo obdivuji.

1 0
možnosti
JD

Vy budete dosti zajímavá rodina!:-)

Karma, pěkné stránky!R^

1 0
možnosti
JT
  • Počet článků 1077
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 556x
Mám rád život a přirozenost. Víc je pro mě být, než mít. 

Tento blog jsem se rozhodl ukončit. Nezáleží na mě, jak dlouho tu ještě bude. Najdete mě:

https://www.tichy-blog.cz/

web: https://www.tichaci.cz/

email: tichy.jan.bnj@centrum.cz

Děkuji za přízeň, kterou jste mi zde věnovali.

Seznam rubrik