Diskuse

Datovky

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PV

P96a62v10e21l 45V87é93b59r

10. 2. 2023 17:00

Za každou nelogičností a zdánlivou pitomostí hledejte něčí profit. Jakmile ho naleznete, stane se nelogičnost logickou a pitomost chytráctvím.

Zde bych hádal na notně předraženou tvorbu systému a ještě předraženější údržbu.

4 0
možnosti
DR

Mě už od této vlády nepřekvapí nic.

3 1
možnosti
JT

Copak o to, také jsem si zvykl, ale jak to přežít;-D

0 0
možnosti
Foto

Karma. Taká ro nám dorazilo. A úplně zbytečně.... ;-DRv

1 0
možnosti
Foto

Také to k nám dorazilo... Ď.

0 0
možnosti
ZH

Vůbec s vámi nesouhlasím, datovky jsou bezva věc. V kontextu článku (SVJ) vám například úřad pošle informaci o tom, že je třeba zaplatit daň z nemovitosti. Nebo vám pošle informaci o tom, že se bude opravovat silnice před vaším domem, což byste jinak zjistil jen pravidelným sledováním úřední desky. Návazně na to můžete poslat úřadu své výhrady k té opravě.

Já datovku s oblibou používám i jako občan, zejména v případech, kdy se chci úřadu na něco zeptat. Například podle zákona o svobodném přístupu k informacím.

Za vadný považuju pouze postup státu při prosazován datovek, zejména pak nedostatečnou proaktivní pomoc v případě lidí, u kterých lze očekávat problémy například z důvodu věku, vzdělání a profese (tedy kde lze předpokládat, že dotyčný bude mít problém pracovat s počítačem).

0 0
možnosti
JT

S většinou z Vašeho komentáře souhlasím, vč. toho, že se mnou nesouhlasíte ;-D. Mně vadí to vnucování pokroku, zejména rychlost. Např.: sotva se naučím s internetovým bankovnictvím (a zvyknu si na to), přijdou s bankovní identitou, chcete větší úrok na spořáku? Musíte mít smart banking. A úplně vykolejení jsou (uvádím pouze jako příklad) vy nemáte chytrý telefon? Vy nemáte mobil? Vy nepoužíváte internet?

Máme vůbec právo nemít telefon a nebýt online?

4 0
možnosti
MB

Pro obhájce datové schránky, kteří si ji zřídili sami, soukromě a dobrovolně.

To je právě ono: dobrovolně! A soukromě.

Ale kdybyste byl třeba teď členem výboru SVJ, předsedou svazu rybářů, měl 3 živností plus dvě živnosti pozastavené, bude Vám zřízeno dalších 7datových schránek.

A obráceně. Máte jednu jako člen SVJ a z té nesmíte nic poslat soukromě. Takže si musíte zřídit druhou soukromou. :-(

5 0
možnosti
JT

A teď ta představa, že mám pět schránek a zítra umřu. To jako dostanu do schránky i svůj úmrtní list?;-D To je totiž skoro jediná cesta, jak se nedobrovolně (a vlastně neoprávněně, když nepodnikám a nechci ji) získané schránky zbavit.

2 0
možnosti
PK

Já jsem si dobrovolně zřídil datovku už před lety, když jsem se stěhoval. Abych nemusel chodit na poštu a aby mě něco důležitého nepřišlo na původní adresu. A žádný problém nemám, nevím kde se vzal ten strašák.

1 0
možnosti
MB

To je právě ono: dobrovolně! A soukromě.

Ale kdybyste byl třeba teď členem výboru SVJ, předsedou svazu rybářů, měl 3 živností plus dvě živnosti pozastavené,bude Vám zřízeno dalších 7datových schránek.

A obráceně. Máte jednu jako člen SVJ a z té nesmíte nic poslat soukromě. Takže si musíte zřídit druhou soukromou. :-(

4 0
možnosti
Foto

Zdravím Jane.... Pro mě zrovna dneska datovka bezva věc. Ráno mě přišlo vyučtování vzp za lonský rok kde se mi povedl nějak udělat nedoplatek 3 tis. Možnost obratem to zaplatit, ne složitě vyzvedávat na poště doporučené dopisy atd atd.... Byť třeba penále z této částky je za pár neděl zdržení klasickou cestou marginální.... Tak ta pohoda a úspora času ( jako bonus na to navíc nemusí člověk myslet) k nezaplacení....

3 0
možnosti
JT

Pro mě (díky těm SVJ) je to práce navíc. Fakt je, že manažer datových schránek tu práci usnadní. Jenže to vůbec nemuselo být, kdyby se to jako povinnost nezavedlo a toho, co si na nás stát za poslední roky vymyslel, bylo fakt hodně. Jsem založen tak, že mi to prostě víc vadí, když jsem nucen dělat věci, které mi nedávají smysl.

1 0
možnosti
  • Počet článků 1077
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 556x
Mám rád život a přirozenost. Víc je pro mě být, než mít. 

Tento blog jsem se rozhodl ukončit. Nezáleží na mě, jak dlouho tu ještě bude. Najdete mě:

https://www.tichy-blog.cz/

web: https://www.tichaci.cz/

email: tichy.jan.bnj@centrum.cz

Děkuji za přízeň, kterou jste mi zde věnovali.

Seznam rubrik