Diskuse

Udělat dojem!

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JD

Udělat dojem!

Dobrý, nebo špatný?

Dávám karmu!R^R^R^

2 0
možnosti
JT

řekl bych, že se každý snaží udělat dobrý dojem zejména pro své fanoušky, špatný dojem k lajkům nevede;-D

0 0
možnosti
MB

Tak určitě doba se změnila a klouže po povrchu. Vzdělání je mi stejně k ničemu, nerozumím pojmům . Influencer - já myslel něco se světlem? Bidenův nebinární náměstek - Něco se soustavou čísel, nebo snad polární? Celebrita - Zase blbě, to jsem považoval - za někoho umného a užitečného ...

Určitě věk hraje svoji roli. Nepokládám se za archaického. Spíše to, že těm trendům nepodléhám. Z filosofie jsem si vybral "Párové kategorie". Zejména - Formu a obsah". S tím se dá projít celý život. Příklad - Krásně omašlovaný balíček, dárek. Člověk dychtivě rozbaluje, natěšen. A hle! Forma krásná - Obsah prázdný! Celebrity existují, já je pojmenoval - Všedního dne. Pochopitelně se o nich člověk nedočte. Ne zřídka, to bývají naši rodičové. Ve svých písemných Pamětech, je ovšem mám ! Otec by blogerem nikdy nebyl. To byl vypravěč - U baňoku rybízového vína ! Dojem ovšem udělal veliký ... :-)

2 0
možnosti
JD

Pane Bučku, vydáte paměti knižně? Rád bych si je přečetl.

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS