Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Z Ruska v současné době Evropa odebírá rekordně nízké množství plynu. Momentálně pouze kolem 500 MCM. Loni to bylo v tomto období 3000 MCM. Rekordně nízké odběry plynu z Ruska jsou dané tím, že je zcela zastaven odběr přes NS i Yamal. Odběry přes Ukrajinský transit jsou poloviční (cca 300 MCM) oproti loňsku. Beze změny pokračuje pouze Turkstream, ale ten není objemově zdaleka tak významný jako byl NS nebo Ukrajinský transit.. Plyn z Ruska je částečně nahrazován LNG plynem. Mimochodem Odběry z Ruska 500 MCM jsou momentálně nižší než z Alžírska 700 MCM. Rusko se stává minoritním zdrojem plynu pro Evropu. Takže plyn z Ruska se úspěšně nahrazuje LGN plynem a ofčané to ani nepociťují. Nejhorší je smrt z vyděšení.

2 0
možnosti

Nejhorší je smrt z vyděšení - to naprostý souhlas. Náhrada je fajn, pomoc je fajn, ale za jakou cenu, to je ten ďábelský detail. A teď o nepřiměřenosti, naštvání až zoufalství. Některým lidem už chodí zálohy na energie, které jsou významně nad jejich příjmovými možnostmi. Jak se s tím popasují? To už není o uskromnění a dvou svetrech, to už je výzva. K čemu? K prodeji domu? K opuštění nájmu bytu? K sebevraždě? K emigraci? K násilné revoluci? Společenský systém, který to dopouští, je zralý na výměnu. Protože bída z lidí lotry činí a vlky z lesů žene hlad.

2 0
možnosti
Foto

Honzo, kdoví, co nás čeká. Doufám v dobré, ale připravená jsem i na horší - mám fazole!!! Jsou to zásoby bílkovin a minerálů na dlouhé roky! Vitamíny mám zase v rakytníku. A vánoční výzdoba? Vůbec ji v obchodech nebudu postrádat. Přeháněli to s ní, jako se vším. Ono někdy méně znamená více. Krásné užití babího léta Ti přeju R^

2 0
možnosti

Moc děkuji. Také věřím v lepší a minimálně psychicky jsem připraven na horší, abych nebyl zaskočen, ale mile překvapen, že horší se nestalo. A s tou vánoční výzdobou máš pravdu:-)

2 0
možnosti
  • Počet článků 1077
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 556x
Mám rád život a přirozenost. Víc je pro mě být, než mít. 

Tento blog jsem se rozhodl ukončit. Nezáleží na mě, jak dlouho tu ještě bude. Najdete mě:

https://www.tichy-blog.cz/

web: https://www.tichaci.cz/

email: tichy.jan.bnj@centrum.cz

Děkuji za přízeň, kterou jste mi zde věnovali.

Seznam rubrik