Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Míval jsem zimy rád a pořád mám, protože rád lyžuji, když nemohu hrát golf nebo jezdit na kole. Jinak co se týče těch komunálních voleb tak letos poprvé volit nepůjdu. Proč? Budu v té době relaxovat u moře... Bohužel tudíž nemohu dát hlas ani svému synovi

1 0
možnosti
JT

Zimu se sněhem mám rád, když máme to zázemí pod Krkonošemi, jezdíme tam na jarňáky si zalyžovat, příp. zaběžkovat. Záleží jaké je počasí a je-li sníh. Přichází zima s nádechem nejistoty a v "závislých" panelácích to může být velká "legrace"

0 0
možnosti
JD

Já se těším na podzim! Vůně tlejícího listí v lese, to je moje!R^R^R^

2 0
možnosti
JT

To barevné listí je nádherné a když se vydaří i babí léto, pak jakoby podzim ani nebyl.:-)

0 0
možnosti
Foto

R^ Jaro je fantastické období, je to období znovuzrození a láskyV. Léto je období plné fyzických aktivit, ani nevíme, co dříve. Na podzim už se zklidňujeme a chystáme se na zimu, období ticha a rozjímání, kdy si energii šetříme pro následující období. V zimě se méně hýbeme, zato více čteme a skládáme básně... Všechna období se mi moc líbí a věřím, že když budeme dodržovat jejich poslání, žít v souladu s přírodou a jejím cyklem, zůstaneme dlouho zdraví na těle i na duši :-)

4 0
možnosti
JT

Skvělý popis, díky za něj:-) Čekají mě čtyři knížky, které dostal. Jednu mám už rozečtenou.

1 0
možnosti
  • Počet článků 1077
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 556x
Mám rád život a přirozenost. Víc je pro mě být, než mít. 

Tento blog jsem se rozhodl ukončit. Nezáleží na mě, jak dlouho tu ještě bude. Najdete mě:

https://www.tichy-blog.cz/

web: https://www.tichaci.cz/

email: tichy.jan.bnj@centrum.cz

Děkuji za přízeň, kterou jste mi zde věnovali.

Seznam rubrik