Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

KarmaR^

Davy nesnáším. Revoluce nejsou tím pravým, resp. dlouhodobým řešením. Posun, ten opravdový, je možný jedině skrze posun individuální - tedy začít u sebe.

Dr. Hawkinse vřele doporučuji všem přemýšlivým lidem. Četl jsem všechna jeho stěžejní díla (Vzestup po úrovních vědomí, Pravda versus nepravda, Vševidoucí já, Moc a síla) a pomohlo mi to pochopit řadu věcí, na něž jsem do té doby odpovědi marně hledal.

1 0
možnosti

Mám to přesně tak, jen jsem zvědav, zda jsme se už kolektivně posunuli a zda přítomní s vyšším vědomím ovlivní pozitivně ty s nižším. A svůj hamletovský rozpor dávám do Hydeparku.;-)

0 0
možnosti
Foto

Mohu Vás ujistit, že opravdu revolucionář nejste, i kdybyste chodil na demonstrace denně. ;-D

0 0
možnosti

Děkuji, to vím sám, nejsem a ani nechci být. Jen teď chci být u toho, abych viděl kam situace dozrála.;-)

0 0
možnosti

Mám problém - v davu žádnou sílu nevidím. Sama filosofie to řeší v párových kategoriích - Kde je kvantita, nemůže být kvalita. Demonstrace? To jó, demonstruji pořád. Už můj otec revolucionář. U baňoku rybízového vína a táboráků na chajdě. Protestuji u rajčat i špalíku na dřevo! Podobně vykřikuji hesla u výběru kamen s výměníkem. S demonstrací to mám jako s koncertem Alexandrovců, nebo J. Nohavicy - Jít nemohu. Jednak nemám čas, konám. Co hůře kdybych šel ?- Někdo by mne viděl a bych byl pomluven ... :-)

2 0
možnosti

Tož nikdy jsem nedemonstroval, v listopadových dnech 89 (měl jsem po vojně) jsem byl na stáži na Slovensku, odkud jsem se vracel v den, kdy skončil Jakeš. Pak jsem chtěl jet s mladším bráchou na Letnou, ale máma nám to nedovolila. Do Prahy jezdím nerad, nemám rád davy a nemyslím si, že by to ihned něčemu pomohlo, ale zvědavost mi nedá. Domluvil jsem se s kamarádem a jsem zvědavej na jeho kamarády od nás a na to, co nás spojuje a taky, zda atmosféra bude nejen opojná, radostná, tj. pozitivní, nebo převládne náboj negativní, nenávistný. Což bych samozřejmě nerad.

4 0
možnosti
Foto

Na toho Hawkinse se chystám už dlouho, zatím jsem četl jenom kousky.

Ať se daří, ta stávající trapárna si už opravdu říká o reakci.

5 0
možnosti

Skoro bych řekl, že nejde ani tak o to zabránit kolapsu, jako o to, aby jeho výsledkem nebylo digitální otroctví Velkého Resetu a tady je třeba ukázat odhodlání, že si to nepřejeme;-)

4 0
možnosti
  • Počet článků 1077
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 556x
Mám rád život a přirozenost. Víc je pro mě být, než mít. 

Tento blog jsem se rozhodl ukončit. Nezáleží na mě, jak dlouho tu ještě bude. Najdete mě:

https://www.tichy-blog.cz/

web: https://www.tichaci.cz/

email: tichy.jan.bnj@centrum.cz

Děkuji za přízeň, kterou jste mi zde věnovali.

Seznam rubrik