Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PK

No to je krása. U nás je ptačí ráj též a nejen on, také vosí, bo oni si dělají hnízda i v zemi, nestačí jim naše dřevníky a střechy a pak tady máme jedno nedefinované zvíře, kterému se zalíbilo si dělat na naší zahradě slušné díry do země, jsem sám zvědav co to bude.

Jinak pestrý kompost láká mnoho druhů všelijaké zvěře, je jim přáno...;-D

1 0
možnosti
JT

Krtek se činí a myši jsou strašně rychlé, nejen co se množení týče. Tak jsem vykopal nějaké v zemi pohřbené bývalé OSB desky, odložil je na hromadu a když jsem je po čase zvedl, abych je odklidil, už tam bylo bludiště z chodbiček.

0 0
možnosti
  • Počet článků 1077
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 556x
Mám rád život a přirozenost. Víc je pro mě být, než mít. 

Tento blog jsem se rozhodl ukončit. Nezáleží na mě, jak dlouho tu ještě bude. Najdete mě:

https://www.tichy-blog.cz/

web: https://www.tichaci.cz/

email: tichy.jan.bnj@centrum.cz

Děkuji za přízeň, kterou jste mi zde věnovali.

Seznam rubrik