Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Přeji každému ať dělá co ho baví a nedělá co ho nebaví. Já to tak mám už přes dva roky, co jsem odešel do důchodu. Nicméně práce na zahradě nikdy můj koníček nebyl a místo skleníku jsem si nechal před šesti lety udělat bazén. A nelituji. Po x hodinách na golfu nebo na kole jsem rád, když do něho skočím. A nebo když u něho jen tak ležím na zádech a čtu knížku ...

2 0
možnosti
JT

U rodinného domku v městské zástavbě je asi přirozenější bazén, příp. jezírko s filtrací, čištěním apod. V paneláku si pot ze sportu či práce smyjete ve sprše. mám takové spojení povinností se zábavou: sednu na kolo, tak hodinku se projedu, dojedu na zahradu zalít, příp. něco udělat a domů se vracím přes Jizeru, kde se na Urbanovce vykoupu (příp. si zajdu i na pivo). Teď se to díky dlouhým večerům dá krásně zvládnout. Jinak naprostý souhlas, kdyby si každý dovolil dělat hlavně to, co ho baví, ubylo by mračounů a depresí:-)

2 0
možnosti
TG

R^Krásná zahrada!

2 0
možnosti
JT

na zahradničení je to trošku z ruky, velké a otevřené. Ale až tam budeme skoro pořád, tak pěstování užitečných plodin rozšíříme a chystáme se na slepice, ale nevím, nevím, přece jen ta kuna a zima mi v tom brání, a samozřejmě ještě ten čas do důchodu;-D

2 0
možnosti
PK

Tak to je nádhera, zejména jsem i já chtěl na zahradě míti takový přírodní bazének,no nezdařilo se...ale ten váš je superR^

3 0
možnosti
JT

děkuji, snad to vydrží čisté, přece jen je tam chladněji, stín až do oběda, slunce až do západu:-)

0 0
možnosti
JT

děkuji :-) nějaké úsilí nás ten luxus stojí, ale děláme to rádi.

2 0
možnosti
ES
JT

Děkuji, také si to myslím :-)V

1 0
možnosti
  • Počet článků 1077
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 556x
Mám rád život a přirozenost. Víc je pro mě být, než mít. 

Tento blog jsem se rozhodl ukončit. Nezáleží na mě, jak dlouho tu ještě bude. Najdete mě:

https://www.tichy-blog.cz/

web: https://www.tichaci.cz/

email: tichy.jan.bnj@centrum.cz

Děkuji za přízeň, kterou jste mi zde věnovali.

Seznam rubrik