Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JT

Děkuji všem za názory, přiznávám, že jsem v tomto zaujatý, protože to na mě dopadá zejména pracovně, ale i osobně. Nicméně energie není zboží, ale něco jako součást národní infrastruktury, něco jako krev ekonomiky a my si pouštíme žilou. Totéž lze říci o vodě. Vodu ještě máme, elektřinu si ještě vyrobit umíme. Jen bychom se o to měli starat jako o oko v hlavě. Plyn nemáme (trošku v MND), ale mělo by být povinností státu zajistit tyto komodity v přijatelné ceně, takže smyslem regulace by měl být zejména dlouhodobý kontrakt s dodavatelem plynu. V ceně energie se platí ještě další poplatky, které to dále zdražují i s těmi by šlo, kdyby byla vůle něco dělat.

0 0
možnosti
Foto

V naprosté většině napsaného souhlas.

1 0
možnosti
Foto

Problém není ve volném trhu, problém je v těch regulací. Kdyby stát odstranil tyto regulace, energií by bylo dost a dostupná pro všechny za tržní cenu, která bývá vždy levnější, než ta regulovaná.

0 0
možnosti
JS

Jednoznačně ERÚ. Svou nečinností nebo nahráváním molochům.

2 0
možnosti
JS

V celku s Vámi souhlasím, pouze bych místo stát řekl páni a dámy poslanci a senátoři. Je trestuhodné, že nikdo není schopen uzákonit jednuchou a stručnou smlouvu o dodávce enrgií.

2 0
možnosti
VV

Podle mne je nejvetsim podvodnikem stat, ktery umoznuje t.zv. dodavateli posledni instance prodavat za neobvykle vysokou cenu. Kdysi se tomu rikalo lichva a bylo to trestne.

3 1
možnosti
ND

Dodavatele poslední instance je možné opustit hned jak je to možné a přejít k obchodníkovi, ktereho si každý může vybrat a tak vysoké ceny tím pádem neplatí, i když i tam značně stouply.

Já jsem u jednoho dodavatele energie už od nepaměti a měnit bych ho nechtěla.

Stát nám zašantročil vodu, takže teď i ostatní energie...asi to moc přesně neříkám, ale vše je v článku.

1 0
možnosti
  • Počet článků 1077
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 556x
Mám rád život a přirozenost. Víc je pro mě být, než mít. 

Tento blog jsem se rozhodl ukončit. Nezáleží na mě, jak dlouho tu ještě bude. Najdete mě:

https://www.tichy-blog.cz/

web: https://www.tichaci.cz/

email: tichy.jan.bnj@centrum.cz

Děkuji za přízeň, kterou jste mi zde věnovali.

Seznam rubrik