Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Telefonát z neznámého čísla, kde se na druhé straně představuje úředník, mě vůbec nezajímá. Protože může být podvodník. Leda že by mi takto předal informaci, že mám očekávat datovou zprávu a co nejdříve si ji vyzvednout. :-)

2 0
možnosti

z textu mam pocit, ze predpovidat cerny kasel mixovany se spanelskou chripkou - prenesene

nic takoveho ale nevidim

mam spise za to, ze volby nedopadly podle Vaseho prani

a jak se rika: "nastesti pro nas nekdy veci nedopadnou tak, jak si prejeme."

1 2
možnosti

S mým vztahem k volbám a jejich výsledku to vůbec nesouvisí, původně jsem volit nechtěl, ani menší zlo, ani proti Babišovi a ani pro Babiše. Nakonec jsem volil toho, s kým jsem nejvíc souzněl, zejména v otázce Covidu, resp. covidismu (ten se tam nedostal). Osobní život mi volby nijak neovlivnily, pracovní život mi ovlivnila spíše neschopnost (všehoschopnost) úředníků (především ERÚ), jsem z toho unaven a z pandemického zákona a toho, co se kolem Covidu a dalších záležitostí děje, nadšen nejsem. Nehoruji pro konzervaci přežilého kořistnického systému, ale nepodporuji cestu do područí umělé inteligence a cestu ideologické zaslepenosti, morálního pokrytectví a povýšenosti. Černě to nevidím, ale růžové brýle jsem dávno sundal, změna je nutná, jenže lidé zdaleka nevystoupili z role oběti, potřebují nepřítele a proti němu bojovat (jedno zda Rusko, Čína, USA, EU, neočkovaní či očkovaní). Také potřebují viníka, který může za jejich neúspěch, neštěstí atd. Dnes je to hlavně o psychice, nalezení odvahy a překonání strachu. A to si musí každý jedinec uspořádat sám v sobě, vypořádat se se svými stíny, vytáhnout je na světlo a přijmout. Všichni jsme v základu stejní, ale zároveň jsme každý jiný, jedinečný.

1 0
možnosti

Stále ještě můžeme psát poslancům - a taky podepsat petici proti přijetí novelizace toho zákona. Autorovi karma R^

7 0
možnosti

Mluvíte mi z duše, pane Tichý.R^

Otázky, které mě už od dubna 2020 velmi znepokojovaly až děsily, mě postupně vedly k nepříjemným a zpočátku jen k těžko uvěřitelným odpovědím. Jen stále nemohu pochopit, že ani dnes, po 2 letech tvrdých zkušeností, lží a manipulací, existuje ještě tolik lidí, kteří si dosud ani ty otázky nepoložili.

Příroda, Bůh fungují na principu rovnováhy. To je ostatně i jednou ze základních myšlenek taoismu.

Svět a život v něm vždycky tvrdě doplácel na jakékoliv porušení této rovnováhy. Jenže v poslední době není potřebná rovnováha jen porušena, ale naprosto zničena. Jsou tu proto, jak já to vidím, jen 2 možnosti:

1)těžký, ale přece jen snad možný návrat do alespoň částečné rovnováhy, a to za nesmírného, bolestného a trpělivého úsilí všech ještě zdravě uvažujících lidí, ale také těch, kteří jsou ještě schopni vrátit se ke zodpovědnosti a zapojit opět zdravý rozum, nebo 2) totální, konečný pád současné civilizace.

Ale nakonec vlastně - celé to je na Bohu. Nejedná se z mé strany o fatalismus. Je to víra v něco, co nás všechny mnohonásobně přesahuje a co nás také už mnohokrát mohlo poučit.

6 0
možnosti

Uvidíme, zda ještě u lidí zafunguje AHA efekt a řeknou si, že jim celou dobu lžou a je jedno, kdo je u vesla, že byli podvedeni. Jenže přiznat si to, vystoupit z komfortní zóny, je zatraceně těžké. Lidé se nechtějí zbavit svých přesvědčení a skvěle se umí obelhávat a nalhávat si. Děláme to všichni, někteří jen občas, jiní skoro furt.

2 0
možnosti

Jsem na míle vzdálen od toho tuto vládu obhajovat, ale asi by jste musel sestavit to svou, aby jste byl a i my s jejími opatřeními ohledně Covidu spokojen.

0 0
možnosti

No, pane Korecký, když ono to totiž vůbec není o té či oné konkrétní vládě a nějakých JEJÍCH opatřeních....:-/

0 0
možnosti
Foto

Nastupující totalita v přímém přenosu.

8 0
možnosti

K tem nemam co rici.

Ale BR 24 se dnes zabyva skokovym narustem inzeratu kde hledaji neockovane pecovatele.

https://www.br.de/nachrichten/bayern/pflegepersonal-verdacht-dass-impfgegner-jobanzeigen-platzieren,SvLJ9VY

Tohle opravdu nemuze byt normalni.

2 0
možnosti

Ráda vás čtu, míváte zajímavé názory.

9 0
možnosti

Děkuji, od Vás si to cením. Byť se občas neshodneme, máte zajímavé argumenty a slušné vystupování:-)

2 0
možnosti

Velmi s Vámi souhlasím pane Tichý R^R^R^.

Ta rychlost, s jakou nová vláda všechny ty změny předkládá je opravdu překvapující a značí to jediné, že tady něco velmi nepěkně zavání. Opravdu začínám věřit tomu, že ty "notičky" pro které si někteří členové vlády chodí do jistého institutu, který je pod kuratelou cizí mocnosti, jsou opravdu skutečné.

10 0
možnosti

Ať tak, nebo jinak. Místo rušení předpisů, úřadů a omezení byrokracie a kontroly, provádí vláda přesný opak. Jako první si přidala úřady a do nich lidi, hned na to prosazuje zákony směřující k upevnění moci. O nemoci tu nejde, kromě nemoci z moci, což chytli tedy hodně brzo.

3 0
možnosti
  • Počet článků 1077
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 556x
Mám rád život a přirozenost. Víc je pro mě být, než mít. 

Tento blog jsem se rozhodl ukončit. Nezáleží na mě, jak dlouho tu ještě bude. Najdete mě:

https://www.tichy-blog.cz/

web: https://www.tichaci.cz/

email: tichy.jan.bnj@centrum.cz

Děkuji za přízeň, kterou jste mi zde věnovali.

Seznam rubrik