Diskuse

Návnada

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VF

V listopadu sezobali ptáčci dvě lojové ( mnou hlídané) koule, v prosinci jen jednu a čerstvá lednová je skoro netknutá. Do krmítka chodila hrdlička, popelila se v zrní. Teď jsou ptáci asi v nedalekém hájku, na naší minizahrádečce je pusto.:-/

0 0
možnosti
VV

Vy mate stesti.

ja, protoze se nam ve druhem baraku na pude usidlila kuna jsem tu fotopast take nainstalocal. A kdyz se po tom uzavreni ty hranice otevrely jsem ty obrazky kontroloval.

Zadnou kunu jsem nevidel, jen sousedku jak nam sece travu.

1 0
možnosti
JT

Ona je ta potvora moc rychlá, ale třeba se poštěstí

0 0
možnosti
TG

R^ Je to zvláštní, ptáci nám chodí do krmitka víc v létě než v zimě.

1 0
možnosti
JT

To je zajímavé, u nás mají v létě prostřeno v přírodě. Navíc do krmítka sypeme jen v létě.

1 0
možnosti
Foto

I23v33o 78C13i11l23i71c10h

23. 1. 2022 18:44

Krásné fotky R^ Ale na ty síťky apod. pozor. Četl jsem, že si do toho mohou zaplést nožky a při úniku z té pasti si je i zlámat. Doporučovali tu kouli vyjmout z té síťky a napíchnout holou na hřebík...

4 0
možnosti
JT

Teď už jsem síťky nedával a pořídil si na to udělátko. Já jsem slyšel, že ptáci mohou část plastu i polknout, ale bohužel až po instalaci. Přesto sám o sobě jsem se snažil aspoň dvě zadrátovat.:-)

2 0
možnosti
  • Počet článků 1077
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 556x
Mám rád život a přirozenost. Víc je pro mě být, než mít. 

Tento blog jsem se rozhodl ukončit. Nezáleží na mě, jak dlouho tu ještě bude. Najdete mě:

https://www.tichy-blog.cz/

web: https://www.tichaci.cz/

email: tichy.jan.bnj@centrum.cz

Děkuji za přízeň, kterou jste mi zde věnovali.

Seznam rubrik