Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Preji hezke nedelni dopoledne.

Do Prahy uz prijizdim jen nekolikrat do roka. Ale zaujalo pne ze jste podle mne spravne napsal TA PID, protoze je to Prazska Integrovana Doprava.

Ale proc se cestine asi vzil TEN PIN, kdyz je to prelozeno Personalni Identifikacni Numero?

A to neni jen to jedine, takovych pripadu je v posledni dobe hodne.

1 0
možnosti

Ta PID podle vzoru PIDka, ovšem ten ROPID, což je Regionální organizátor Pražské integrované dopravy;-D

0 0
možnosti

jsem z MB a k tomuto systému mám dost výhrad. Nejsem pravidelným cestovatelem, ale do Prahy potřebuji jet jednou za čas na poradu nebo školení. Jak píšete, tak přímý spoj v rámci PID z MB do Prahy neexistuje. Naštěstí zatím své zastávky v MB nezrušili dopravci ze vzdálenějších výjezdových míst jako je třeba Tanvald. V Pze jsem tímto autobusem za 40 minut. Pokud bych využila PID, tak cesta by mi trvala 80 minut. V neposlední řadě mi vadí obrovský nárůst autobusů, kteří jezdí po MB. Zajímal by mě rozdíl v měření ovzduší před zavedením tohoto systému dopravy a po něm. Jsem přesvědčená, že hodnoty budou rapidně rozdílné, protože ty autobusy nejsou zrovna poslední "model"

1 0
možnosti

Některé ty dálkové od Liberce a Jičína jsou do PID zahrnuty (snad 345 a 412) a z MB jedou přímo po D10. Mě hlavně zajímalo, jak to bude vypadat v Benátkách. To jsem se snažil popsat. Děkuji za komentář (mimopražský;-D)

0 0
možnosti

Já to řeším na dpp.cz kde zadám odkud kam chci jet, nabídne to i datum a hodinu jízdy a tam si vyberu z několika návrhů, nebo použiju k vlastnímu zkoumání...

0 0
možnosti

Když chci nebo potřebuji jet do Prahy a nevím přesně kam, podívám se na mapy a dpp též. V článku se mi jedná spíše o ty mimopražské, kteří cestují jednou za čas a nevyužijí možnosti jednorázové přestupní jízdenky PID díky svému zvyku říci řidiči cíl své cesty. Tak pojede např. paní z Benátek do Kolína, koupí si u řidiče v autobusu jízdenku do Lysé a na nádraží si koupí lístek do Kolína. Udělá to tak, jak je zvyklá. Pokud nemá nárok díky věku na slevu či jízdu zdarma, bude to mít dražší než by použila PID. Tomu brání to, že by to musela pochopit, někdo by jí to musel vysvětlit a ukázat. O tom to mimo Prahu je.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS