Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

a Nedělní chvilka poezie -ta by se mohla vrátit...ale bez paní Indry Vostré, to nebude ono ;-)

0 0
možnosti
Foto

V ČT musí mít z dopisů od diváků osypky.

1 0
možnosti

Sice mi to neco rika, ale nejak sei na ten porad nevzpominam. Ale vybavil se mi jiny ranne normalizacni s nazvem ktery si lu pretvoril na 5 muzskych udu u horcaku.

0 0
možnosti

TV poplatek nás nezruinoval, neb činí devět haléřů na den. Stojí to za hovor?

0 0
možnosti

...devadesát haléřů na den. To už je horší, asi se odhlásíme.;-(

0 0
možnosti

Tak jsem nakonec Večerníčka z pod Vaší diskuse zakomponoval do blogu, jsem rád, že se líbilo

1 0
možnosti
Foto

Vtipně napsáno a s obsahem nelze nesouhlasit. Naopak. K vašemu podpisu u dopisu generálnímu řediteli se připojuji. Karma je vaše R^

2 0
možnosti

děkuji za podporu. Obávám se, že z institucí jako je ČT zmizeli lidé se smyslem pro recesi a humor.

0 0
možnosti
Foto

Nikdo vás nenutí ty poplatky platit. Opravdu.:-)

0 0
možnosti

Je to pravda! V životě by mne nenapadlo, že budu někdy s touto dámou souhlasit. Poplatky ale fakt platit nemusíte!

Koncesionářské poplatky nebo také poplatky z přijímačů jsou definovány zákonem č. 348/2005 Sb., o rozhlasových a televizních poplatcích.

Z těchto poplatků je financován provoz České televize a Českého rozhlasu, držící statut provozovatelů tzv. veřejné služby.

Samotný zákon ale zároveň vymezuje několik skupin obyvatel, kteří žádné koncesionářské poplatky hradit nemusí. Jde o:

o osoby s oboustranným postižením zraku nebo sluchu

o cizince nemají na území České republiky trvalý pobyt o osoby za hranicí chudoby (s příjmem za kalendářní čtvrtletí menším než 2,15 násobek životního minima) o osoby, které nevlastní televizní či rozhlasový přijímač (nutno doložit čestným prohlášením) o diváci, kteří sledují TV či rozhlas pouze přes „streamové“ internetové vysílání o školy a další vyňaté instituce Pokud, Jene, patříte do některé z těchto skupin, potom platit opravdu nemusíte. Jestli do některé z vyjmenovaných skupin ale nepatříte, může se to zle vymstít. Pokuty dané zákonem nejsou zrovna malé. Kromě doměření poplatků (obvykle za období jednoho roku) se přidává i pokuta 10 000 Kč za každý televizor a 5 000 Kč za každé rádio.

0 0
možnosti
Foto

No, hned mi při přečtení toho nápisu zazněla v hlavě ona známá tehdejší znělka. Bohužel, při čtení otevřených dopisů mi jen "hučí v hlavě" ;-D

Téma Vašeho dopisu záměrně přejdu. K tomu není co dodat. Jen to, že tyto dopisy své adresáty pravidelně míjejí. Bohužel.

2 0
možnosti
  • Počet článků 1077
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 556x
Mám rád život a přirozenost. Víc je pro mě být, než mít. 

Tento blog jsem se rozhodl ukončit. Nezáleží na mě, jak dlouho tu ještě bude. Najdete mě:

https://www.tichy-blog.cz/

web: https://www.tichaci.cz/

email: tichy.jan.bnj@centrum.cz

Děkuji za přízeň, kterou jste mi zde věnovali.

Seznam rubrik