Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PC

Teda, jak my dva, pane Tichý, máme podobné úvahy a myšlenky! To je až neuvěřitelné! Díky a velká karma.R^;-)

3 0
možnosti
JF

Vnímám to úplně stejně. Z nadšení ze změn v 90. letech, přes postupné vystřízlivění v novém tisíciletí, k vnitřní emigraci v letech posledních a čekání na zhroucení toho systému. Zhroucení, doslova, za každou cenu.

4 0
možnosti
LK

L95u77b81o31š 84K47r74i56m38l

7. 12. 2021 12:00

Dobrý den pane Tichý, idea je to hezká. Mohu se Vás zeptat, co jste, krom vhození hlasu jednou za čtyři roky, pro změnu udělal vy?

1 0
možnosti
JT

Psal jsem blogy? ;-D Ale vážně, ikdyž předpokládám, že Vás asi odpověď neuspokojí. Působil jsem nějaký čas lokálně v místním Zastupitelstvu, byl jsem předsedou spolku, založil jsem a deset let provozoval dětské divadlo, pracoval v různých komisích, něco se i povedlo a zlepšilo to život místních. Ale časem mě to vyčerpalo, plané schůze ve volném čase, kde si každý tak nějak honil hlavně své ego, vztahy v práci a denní dojíždění. A pak mi to vše přestalo dávat smysl a já začal žít jinak, všechny své funkce jsem opustil, změnil zaměstnání (tady mi to dává smysl, jsem svým pánem a snažím se především o lidskost), objevila se chatička dle našich představ a tam si tvoříme svoji příjemnou realitu. Především tam v podhůří nacházím soulad se svou duší, v maloměstě u Prahy už je na můj vkus příliš "Prahy". Takže ve výsledku jsem pro změnu udělal hlavně to, že jsem změnil sebe:-)

6 0
možnosti
  • Počet článků 1077
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 556x
Mám rád život a přirozenost. Víc je pro mě být, než mít. 

Tento blog jsem se rozhodl ukončit. Nezáleží na mě, jak dlouho tu ještě bude. Najdete mě:

https://www.tichy-blog.cz/

web: https://www.tichaci.cz/

email: tichy.jan.bnj@centrum.cz

Děkuji za přízeň, kterou jste mi zde věnovali.

Seznam rubrik