Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Pěkné! Honzo, přeji už jen takové příjemné chvíle, jako popisuješ ve svém blogu;-)R^

1 0
možnosti
JT

Díky, tobě též, Jitko:-)

1 0
možnosti
VV

Moc hezke.

Vy na rozdil od vaseho jmenovce z nebenatek psat umite. R^

1 0
možnosti
JT

Děkuji, toho si cením. A od člověka, s nímž se sem tam neshodnu v některých věcech, to těší obzvlášť:-)

0 0
možnosti
PK

No, máte se parádně a to je fajnR^R^R^

1 0
možnosti
TG

R^VR^Milý Jene, Tvoje blogy mají moudrost, nadhled, jsou vždy laskavé a inspirující:: dokaží podpírat, protože připomínají to,co se neztratilo, hodnotu života, i v horších časech. Připomnělo mi tu větu z knížky Kratší než vzdech, kterou napsala vdova po francouzkém herci Gerardu Phillipovi, který zemřel velmi mlád.. Volně - slunce je momentálně za mraky, ale svítí dál...

Těšme se na slunovrat nejen kalendářní!

Srdečně zdravím a přeji hezké dny

4 0
možnosti
JT

Milý Tome, nápodobně se kochám Tvými inspirativními kresbami a laskavým vtipem:-)

1 0
možnosti
Foto

Karma, pane Tichý, velmi miléR^

4 0
možnosti
  • Počet článků 1077
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 556x
Mám rád život a přirozenost. Víc je pro mě být, než mít. 

Tento blog jsem se rozhodl ukončit. Nezáleží na mě, jak dlouho tu ještě bude. Najdete mě:

https://www.tichy-blog.cz/

web: https://www.tichaci.cz/

email: tichy.jan.bnj@centrum.cz

Děkuji za přízeň, kterou jste mi zde věnovali.

Seznam rubrik