Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MB

Pokud nemáte kurník, tak je kuna na zahradě neškodná. Ovšem kuna nastěhovaná do zatepleného podkroví je poukázka na generálku střechy...

2 0
možnosti
JT

Kuny na půdách a v autech - to je neštěstí. Asi máme štěstí na necivilizovanou kunu, která se chová přirozeně;-)

1 0
možnosti
VV

Jeste ze mate tu kunu v nore a ne na pude. ;-D

2 0
možnosti
Foto

Jako my, musím je vyhánět ultrazvukem. :-)

1 0
možnosti
JT

Kuna už se nám do pasti párkrát chytla, jednou z toho vyšel jen osvětlený ocas, podruhé byla daleko, pak pár neidentifikovatelných šmouh, je holt rychlá.;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 1077
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 556x
Mám rád život a přirozenost. Víc je pro mě být, než mít. 

Tento blog jsem se rozhodl ukončit. Nezáleží na mě, jak dlouho tu ještě bude. Najdete mě:

https://www.tichy-blog.cz/

web: https://www.tichaci.cz/

email: tichy.jan.bnj@centrum.cz

Děkuji za přízeň, kterou jste mi zde věnovali.

Seznam rubrik