Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Tak jupíííííííí - choďte na procházky, cvičte, zdravě jezte, sem tam držte půst. Smutné na tom je jen to, že kvůli tomu jste potřebovat covid-19. Resp. jestli to teď pokládáte za správný životní styl, potřeboval jste k tomu sars-cov2.

Hele já když z baráku nemusím, tak nejdu. Líbí se mi ležing. Nechápu, proč chodit na procházku. Prostě se mi doma líbí.

0 0
možnosti

Výborně napsáno! R^

Mám to stejně jako Vy, pane Tichý. Věřím sobě, své intuici, Bohu a Přírodě. Člověk by měl žít v souladu s Přírodou, a ne se proti ní stavět. Jedině takový život má smysl.

Každý máme svou svíčku, která jednou dohoří. A já si přeji, aby dohořela tak, jak je jí předurčeno, tedy přirozeně.

2 0
možnosti

Jinými slovy život je loterie. Buď dobrovolná, že risknete ruletu mezi bezpříznakovým a vážným průběhem, aby vás ve finále přejelo auto na přechodu. Ani ten bezpříznakový průběh není garance ochrany, protože jsem byl svědkem, že uzdravený z covidu dostal covid znovu.

Nebo nucená, že risknete ruletu komplikace po očkování. Pořád je to ruleta, akorát lidem vadí ten rozdíl mezi loterií dobrovolnou a nucenou.

Problém je akorát, že se všichni ruletáři sejdou v nemocnici, kde si personál už nemůže vybrat mezi dobrovolností a nucením, ale musí povinně ošetřit všechny. Tam se prostě na práva a demokracii nehraje. Leda byste byl pro to, aby se ošetřovalo výhradně podle preferencí.

1 0
možnosti

Tak všichni se snad v nemocnici nesejdeme (je nás 10 milionů), někteří zamíříme do hrobu, někteří (možná) do vězení (bacha, nekorektní černý humor). Nicméně asi většina z těch 10 milionů bude žít a pracovat (ať již s omezeními nebo bez);-)

0 0
možnosti
Foto

Podobně uvažovali lidé, když se začínalo očkovat proti tetanu, obrně a dalším nemocem a protože to bylo povinné, tak se s těmi nemocemi už prakticky nesetkáváme. Teď je demokracie a každý covidu rozumí více, než epidemiolog. To je hysterie proti očkování a když se mají zpoplatnit testy, tak u stejných jedinců propuká hysterie ve frontách na očkování. Tak a teď do mě :-)

1 2
možnosti
Foto

Hm, ale ten, kdo dříve dostal tetanus, nebo obrnu, měl téměř jisté, že umře, nebo bude, v případě obrny, mentálně nebo fyzicky zmrzačen. V tomto smyslu covid takovým zabijákem ani trochu není, smrtnost má okolo 1% a zabíjí ty, kteří už mají jiný vážný medicínský problém, nebo jsou morbidně obézní.

Problémem vakcinační kampaně je to, že je prováděna jako plošný nálet na všechny, ačkoli možná už polovina národa nemoc prodělala a vakcinace je pro ně zbytečná.

Nechal bych to na lidech a jejich uvážení. Jsou svéprávní a se svým zdravím jsou oprávněni nakládat dle svého přesvědčení.

4 0
možnosti

.... Tleskám a dávám karmu R^!! I já jsem smířen s tím, že až mě příslušný covidový alarmista přistihne na jím pro mě zapovězeném místě bez patřičného certifikátu a bude chtít udělit zdrcující ,,zaslouženou " pokutu, že zřejmě spáchám jen prohřešek proti etiketě a společenským konvencím a nebudu s ním hovořit správně spisovně a patřičně předkloněn ;-).

3 0
možnosti

Někteří moji přátelé se očkovat nechtěli, ale začala jim vadit mj. šikana při cestování, nejistota, který stát si co přes noc vymyslí, takže se - neradi - rozhoupali, že si pořídí potvrzení o vakcinaci (někteří z nich mají navíc i alergii na testování). Ale opakovaně se mě stále vyptávali (vědí, že k tomu sháním informace ve světě, českým informacím oni ani já moc nevěříme): nakolik jim hrozí nežádoucí účinky vakcín. Se znalostí úředních zpráv např. ze Skandinávie, Německa, Francie, USA aj. jsme dospěli k poznatku, že je to v určité míře nezodpověditel. otázka. Např. Norové doložili rozborem případů úmrtí po očkování, že zčásti křehčím jedincům může vakcína zhoršit jejich zdrav. stav - oslabené srdce, nevyhovující tlak atd. Ještě větší sázka do loterie je to u mladších, kteří zatím neměli zdrav. problémy, takže jejich ev. zdrav. indispozice nejsou předem známy. Jsou i při EMA zmapovány případy mladších, kteří před očkováním neměli zdrav. problémy, po vakcinaci se vyskytly komplikace. A u každé vakcíny je určité spektrum známých možných rizik: anafylaxe aj. Vakcinace u mých přátel zatím dopadla "dobře" s tím, že měli už po první dávce nepříjemnosti, kvůli kterým si silně rozmýšleli druhou dávku.

1 0
možnosti
Foto

Nejenže souhlasím s obsahem (a z podobných důvodů jsem na tom stejně), navíc je to krásně napsané :-)R^ Přeju i nadále pevné zdraví a úspěšné pokračování toho zdravějšího životního stylu :-)

3 0
možnosti
Foto

R^Patřím do vaší skupiny. S manželkou jsme zvolili dobrovolnou emigraci z města a usadili se natrvalo na chalupě, kde je svět ještě normální. S námi v podstatě všichni ostatní chalupáři. Nenosí se tu roušky, nic se nedezinfikuje a žije se tu úplně normálně v běžném sousedské styku. Jo a není tady žádný covid.

Nevím přesně, který ze sousedů je nebo není očkován a ani mě to nezajímá, je to výsostné rozhodnutí každého z nás, Já jsem covid už prodělal v době, kdy vakcína ještě nebyla k dispozici. Podle příčetných imunologů mám slizniční imunitu, tedy tu, kterou nelze očkováním získat a která je lepší té získané vakcinací. Proto už považuji své očkování za zbytečné.

4 0
možnosti
Foto

Jo a nakoupit jedu 1-2x za týden do Globusu. Oni v reklamě tvrdí, že u nich je svět ještě normální, tak tam chodím normálně bez roušky.

2 1
možnosti

Čím přemýšlíte?

1 7
možnosti
Foto

Mozkem, zkuste si to také jednou.

8 1
možnosti
  • Počet článků 1077
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 556x
Mám rád život a přirozenost. Víc je pro mě být, než mít. 

Tento blog jsem se rozhodl ukončit. Nezáleží na mě, jak dlouho tu ještě bude. Najdete mě:

https://www.tichy-blog.cz/

web: https://www.tichaci.cz/

email: tichy.jan.bnj@centrum.cz

Děkuji za přízeň, kterou jste mi zde věnovali.

Seznam rubrik