Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ZZ

Za pozitivní volbu lze považovat cokoli jiného, než Spolu a Pirstan !

;-D

3 1
možnosti
OD

Jako obvykle ve své rozšafnosti bloudíte významem slov. Obsahem a významem celého výroku oponujete významu jednotlivých slov a pojmů.

Volba positivní nespočítá v tom, že provedete výběr negativní....

1 1
možnosti
OD

Nebudu Vám nahlodávat mysl pomlouváním Vámi vyvolených, ti si vystačí svou vlastní tvorbou zde i jinde.

Spíše mne napadá, jak Vás tak v posledku čtu, že se pozvolna stáváte obětí vlastního sebeklamu.

Ruku na srdce, je Vaše volba vskutku positivní?

Vaše poslední traktáty jsou pohříchu zapšklé, myjete tu hlavy zleva, zprava a neberete si servítky.

Co mne však zaráží nejvíce, je výběr témat partikulárních. Jistě, každý máme na škále významnosti věci seřazené v jiném pořadí, ale Vaše umanutost věcmi covidovými mi připadá na té škále věcí, které na nás vykukují zpoza horizontu budoucnosti jako poněkud příliš malé, aby bylo hodno takového důrazu.

Pokud volíte positivnš, čekal bych, že tu vyjmenujete důvody a očekávání, která o své volby máte, ne jen ten poněkud vyčpělý postoj uraženectví ve věcech covidových a posměšky na adresy jiné.

Očekáváte zřejmě, že partaj, sotva pětiprocentní hranici přeleze, nějakým zázrakem zařídí covidovou amnestii a anarchii, což je očekávání na první pohled plané a nerealistické. Žádná místní vláda neudělá nic, co by se příčilo v okolí.

Tímto ovšem volíte partu, která zaměstná parlament vystupováním z EU, útokem na veřejné zdravotnictví a jeho privatizaci, bude dále podemílat pověst této země v NATO, bude se paktovat s extrémisty v okolí a hledat podporu v Mockbě, protože tak už ostatně činí.

A teď mi, prosím, osvětlete, co na tomhle shledáváte positivním.

Děkuji za odpověď

0 1
možnosti
JT

Nevím, co Vám mám odpovědět. Je to Váš názor, přesvědčení. Pro mne je pozitivní i neúčast a nebudu z těch, co budou nadávat, jak to dopadlo. Jen se tomu přizpůsobím, stejně jsem už více mimo systém. Z mého pohledu šlo jen o to, zda půjdu do volební místnosti a proč.

Když už tam půjdu, nechci tam jít naštvanej a rozhodl jsem se soustředit na ty, které od úspěchu a neúspěchu dělí ta hranice. A tady to také vidím jako nejzajímavější, protože nejmíň odhadnutelné. Mainstream prostě nežeru. Hezký den a úspěšnou a pozitivní volbu i Vám:-)

2 0
možnosti
Foto

Rozumný přístup. rozumný článek. R^

5 0
možnosti
MR

Je preci naprosto silena vec, aby politicka strana doporucovala, nebo nedoporucoval vec jako je ockovani proti nejake nemoci. Problematika tohoto typu se musi resit odborniky a ne politiky. Protoze politik je schopen prosazovat to co prinese vice hlasu a ne to co opravdu pomuze. Ale kdyz to trochu zlehcim tak lakani volicu na problematiku ockovani je jako lakani volicu na placatou, nebo kulatou planetu.

0 2
možnosti
Foto

J80o98s93e91f 25B52á25r93t58a

24. 9. 2021 20:00

Tak jsem si přečetl volební noviny Spolu. Na poslední straně je HROZBA - ta je ale na předposlední straně - paní Pekarová Adamová, to je skutečná hrozba zdravému rozumu. Další věc, vymezují se proti Rusku a Číně - já chci stejné vazby na tyto země jako má Německo. Podporuje nás Dominik Hašek - to nemá cenu ani komentovat.

7 2
možnosti
JL

Můžeme vycházet z hypotézy, že politici jsou takoví jako lid, resp. národ. Tak někdy nic moc, že. Ty negativní týpkové: ing. Zeman, MUDr. Rath, ing. Václav Klaus....možná si dát pozor na ty, kteří mají titul. Ti jsou nebezpeční. ;-D;-D

0 0
možnosti
JD

Dobrý osobní blog, karma jako Brno! V

4 0
možnosti
Foto

Píšete, že TSS se vám líbí mimo jiné i proto, že ji vede žena. Jenže to je tak trochu z nouze cnost. Trikolóru založil Václav Klaus mladší. Ale ten to v létě zabalil a tak to po něm převzala jeho kolegyně z poslanecké sněmovny, která spolu s ním opustila ODS. Takže tato žena je víceméně náhradní řešení.

3 2
možnosti
JD

A dál? Vadí to, že je náhradní řešení?

2 0
možnosti
  • Počet článků 1077
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 556x
Mám rád život a přirozenost. Víc je pro mě být, než mít. 

Tento blog jsem se rozhodl ukončit. Nezáleží na mě, jak dlouho tu ještě bude. Najdete mě:

https://www.tichy-blog.cz/

web: https://www.tichaci.cz/

email: tichy.jan.bnj@centrum.cz

Děkuji za přízeň, kterou jste mi zde věnovali.

Seznam rubrik