Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Pane Tichý, Vy byste se mohl jmenovat klidně Moudrý. Ale vlastně každý moudrý je tichý. :-) A není to jen o tomto blogu u Vás.

Čemu lidé dávají pozornost, to roste. Čemu lidé věří, to se stane. Někdy mne napadlo, proč ty státy, které své občany tolik nestrašily covidem a neničily lockdowny mají paradoxně méně nemocných a naopak.

Místo kolektivní imunitou bychom se měli možná zabývat kolektivním vědomím...

Jo a želva (ted jsem si teprve všimla, co držíte v ruce), je moje oblíbené zvíře, měli jsme ji také. At se Vám daří a dávám karmu. :-)

5 0
možnosti
JT

Děkuji, to potěší. Kolektivní vědomí nenápadně roste. Bylo by třeba, aby rostlo více a pak se zbavíme strachu. Samozřejmě vládnoucí vrstva strach potřebuje k ovládání, tak se ho drží a nevědomí lidé to stále posilují a nechávají se citově vydírat. Jsem rád, že jsem našel naději i při volbách, díky za čtení a komentáře:-)

2 0
možnosti
Foto

I18v33o 86C48i46l96i89c36h

12. 9. 2021 21:03

Souhlas a karma R^

2 0
možnosti
VV

On takovy Volny neni Volny.

Po sovetske invazi nas objektivne informoval z Mjuniku Slava Volny. A tenhle o kterem pisete je spis vazany v rudem platne.

0 0
možnosti
JT

Je to docela možné, možné je i to, že jeho (rudá ?) hvězda po volbách pohasne. Nebo se stane černým koněm voleb a ti, co ho nejvíc nenávidí, mu tou nenávistí nejvíc pomohou (o tom jsem přemýšlel)

1 0
možnosti
  • Počet článků 1077
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 556x
Mám rád život a přirozenost. Víc je pro mě být, než mít. 

Tento blog jsem se rozhodl ukončit. Nezáleží na mě, jak dlouho tu ještě bude. Najdete mě:

https://www.tichy-blog.cz/

web: https://www.tichaci.cz/

email: tichy.jan.bnj@centrum.cz

Děkuji za přízeň, kterou jste mi zde věnovali.

Seznam rubrik