Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Už nadpis není pravdou. A fb je výborný. Můžete být jeho prostřednictvím v různých zájmových skupinách a vyměňovat si s lidmi stejných zájmů zkušenosti. Pokecat a vidět se s jiným člověkem. Nastavit soukromí, jak je libo.

0 0
možnosti
MZ

Úplně vás chápu, chodím tam čím dál tím méně, a mám FB vlastně jen kvůli tomu abych si se svými dětmi a nejlepšíma kamarádkama mohla napsat přes messenger, někdy si tak písemně pokecáme. Kdyby tam aspoň lidi nedávali tolik zbytečných kravin, srdceryvných citátů apod. Kdyby tam každý dal třeba jen nějakou fotku když navštíví nějaké zajímavé místo, a nebylo to tak zaplevelené kravinama, bylo by to zajímavější.

1 0
možnosti
JN
Foto

V prvním slově máte navíc "g".;-D

1 0
možnosti
Foto

Jo a díky Fcb jsem v různých skupinách našla přátele, které bych běžně nepotkala.

0 0
možnosti
Foto

Já jsem na Fcb a umím žít i život mimo něj.:-)

Jak tu někdo psal, je to dobrý sluha, ale špatný pán.

2 0
možnosti
Foto

Na FB se vyhýbám politice, i skupinám s politickým zaměřením. (Stačí mi diskuze na blogu, do kterých se občas zapojím). :-( Na FB mám přátele, s kterými si rozumím, bavíme se o věcech lidských, společenských. Virtuální svět nenávisti a vzájemného napadání neuznávám. Někteří lidé si tak odreagovávají svoje osobní traumata, neúspěch a trable. A často ty, které si sami zavinili... :-/

0 0
možnosti
DM

fcbk? wtf?

ten je pro geronty:-P

neberte mě vážně,nemám ani držkoknihu ani instáč ani tikťak ani nic,max linkedin

ale facebook je mezi omladinou již značně opuštěná a nepopulární platforma...-

1 0
možnosti
TG

;-)Taky neexistuji! A ani jsem nikdy neexistoval! A nevidím žádnou potřebu ani výhodu uviznout v síti. Nejen mouchy na to mohou tragicky doplatit....;-)

3 0
možnosti
Foto

Dobře děláte, pane Tome... Ale i tam můžete někdy nalézt ty, s kterými so i porozumíte. Jiné je třeba ignorovat. ;-)

0 0
možnosti
VV

Take nejsem, protoze od prvopocatku v odborne literature varovali ze nema ta data ktera pozaduje dobre zajistena.

1 0
možnosti
SL

Kdo není na facebooku, jako by nebyl?

Pak neexistuji a nikdy jsem neexistoval. ;-D

2 0
možnosti
  • Počet článků 1077
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 556x
Mám rád život a přirozenost. Víc je pro mě být, než mít. 

Tento blog jsem se rozhodl ukončit. Nezáleží na mě, jak dlouho tu ještě bude. Najdete mě:

https://www.tichy-blog.cz/

web: https://www.tichaci.cz/

email: tichy.jan.bnj@centrum.cz

Děkuji za přízeň, kterou jste mi zde věnovali.

Seznam rubrik