Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PK

Relax, jistě jste alespoň napojen na energie a odběratelem vody, tak snad tu ekonomiku ani vy nepoložíte úplně :-)

1 0
možnosti
JT

Samozřejmě za civilizační standard platím a za obživu též, také za radost (kultura, umění, zahrada), jen ta konzumní touha mít víc, rychlejší a lepší mě úplně míjí;-D

0 0
možnosti
ZH

Já jsem mnohem nebezpečnější, než vy, heč!

Auto nemám vůbec, co je třeba, nechám si dovézt. Tedy neplatím za to, že by mi auto někde stálo. Chleba si peču svůj, tedy Penam přichází o tržby a stát o přidanou hodnotu za upečení chleba. Pivo si vařím svoje, tedy stát přichází o DPH a spotřební daň (a že piva vypiju celkem dost). Nekouřím. Začal jsem si také udit, tedy opět pokles na přidané hodnotě. Daň platím paušální a hledím si toho, abych nevydělal tolik, že bych z tohoto režimu vypadl. Moje volno má větší cenu, dávám přednost kratší době práce před větším výdělkem.

2 0
možnosti
JT

Také si říkám, že auto je zbytečný luxus a televize za nic nestojí. Ale to se u nás doma neprosadí;-D Aspoň nějakou zeleninu a ovoce nekupujeme a vypěstujeme si. Jahody se urodily a cukety už kvetou;-D

0 0
možnosti
Foto

Pane autore, a nežijete si tak trochu nad poměry? Vždyť kvůli Vašem způsobu života ani nemáte skoro na co nadávat!

R^

2 1
možnosti
JD

Takové jedince je potřeba zdanit! :-)Jsem také jeden z nich!R^

1 0
možnosti
JT

Vymyšleno už to je - viz pohádka O staré bambitce, tam se danil i vzduch k dýchání. S koronou to asi bude se slevou:-P

1 0
možnosti
  • Počet článků 1077
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 556x
Mám rád život a přirozenost. Víc je pro mě být, než mít. 

Tento blog jsem se rozhodl ukončit. Nezáleží na mě, jak dlouho tu ještě bude. Najdete mě:

https://www.tichy-blog.cz/

web: https://www.tichaci.cz/

email: tichy.jan.bnj@centrum.cz

Děkuji za přízeň, kterou jste mi zde věnovali.

Seznam rubrik