Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Hlásal jsem to neúspěšně už před minulými volbami. Za přirozenou a rozumnou koalici bych považoval ANO s ODS, pochopitelně bez Fialy.

0 0
možnosti

S TOP a Lidovci je to nemožné !

:-)

0 0
možnosti

Kdyby zde byla autentická pravicová strana vsadil bych na její vítězství, takto jdeme do leva a do útrob EU pod velením našeho západního souseda....

2 0
možnosti

Každej politik, co získá 51% se stane tygrem v masně:))

1 0
možnosti

To mi u nás připadá naprosto nemožné, takže to nejspíš nehrozí. Navíc osobně jsem opravdu (až na toho bílého mužského heteráka) menšinový typ a tygra bych nevolil;-D

0 0
možnosti
Foto

Je dost velká naděje, že bude mít SPD slušný výsledek. Na rozdíl od ostatních má dlouhodobě více cílů, než jen svrhnout Babiše nebo vyšetřit Covid kampaň.

2 0
možnosti

SPD byla vždy v průzkumech podceňovaná, ale netroufám si odhadovat nic, kolem 5 % to bude zajímavé a taky kam až dojede Šlachta. Byli tu kdysi Důchodci za životní jistoty, těm se předvídalo, že se dostanou až tak, že jejich předseda musel sníst brouka, když se nedostali. A pak veverky (VV) získali napoprvé hned 11 %.

0 0
možnosti

Vím to naprosto přesně !

Bude to předseda partaje, která volby vyhraje.

:-)

0 0
možnosti

Je to sice pravděpodobné, ale třeba takovému vítěznému Paroubkovi to nevyšlo.

1 0
možnosti

Premierem bude bohužel zase Babiš. Má všechny trumfy v ruce a ještě je ani nevytáhl. Ta dvě podivná uskupení s jediným cílem zbavit se AB , aby mohli nastoupit oni ve mně fakt důvěru nebudí. Jediná pravice je skutečně Trikolora, ale bojím se , že neprojde. I přesto je zkusím podpořit , i když budou jen zrnkem písku.

0 0
možnosti

Zrnko písku v soukolí dokáže "stroj" zastavit, nebo aspoň zpomalit. Volím se stejným pocitem, ostatně každý volební hlas je takovým zrnkem písku:-)

0 0
možnosti

Šikana není těch neočkovaných, ale právě těch očkovaných. Musí se chovat stejně jako ti neočkovaní, respirátor, rozestupy, potvrzení...

K čemu očkování? Prý abyste neskončili v nemocnici když se nakazite. Kde se tedy nakazím?

Neberu teď do úvahy cestování, necestuji, jen občas MHD...

2 0
možnosti

To je z druhé strany taky pravda. Slibovali v penzionu pro seniory, že po očkování změní režim, nic se nestalo, naopak připadá mi to přísnější. Návštěva na pokoji naprosto nemožná, už jsem se s tím smířil. Přeji očkovaným aspoň ten pocit ochrany a psychickou pohodu. Je faktem, že nikdo na tváři nemá napsáno, zda je očkován či ne, to potvrdí až papírový či elektronický záznam.

0 0
možnosti
  • Počet článků 1077
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 556x
Mám rád život a přirozenost. Víc je pro mě být, než mít. 

Tento blog jsem se rozhodl ukončit. Nezáleží na mě, jak dlouho tu ještě bude. Najdete mě:

https://www.tichy-blog.cz/

web: https://www.tichaci.cz/

email: tichy.jan.bnj@centrum.cz

Děkuji za přízeň, kterou jste mi zde věnovali.

Seznam rubrik