Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JM

J21a23n 13M63a88r22e89k

16. 6. 2021 20:32

Pane Tichý (Bnj) co to Bnj za vašim jménem znamená? Už dlouho mi to vrtá hlavou, Je li to však něco běžného, odpustte mi moji neznalost

0 0
možnosti
JT

Už jsem to párkrát vysvětloval. Mám celkem běžné jméno a tak i dost jmenovců stejného jména a když jsem se hlásil na blog, také se tu jeden Jan Tichý už vyskytoval (nyní občas píše i druhý jmenovec) a tak pro odlišení jsem si do závorky zvolil zkratku místa bydliště. Což se místně hojně využívá, ale správně jako BnJ (malé "j" je chyba a už to tak zůstalo). Jsou to Benátky nad Jizerou.

0 0
možnosti
Foto

Pocházím z vesnice - a pamatuji si to. Zejména když jsme po nějakou dobu bydlil ve strážím domku u trati Ostrava - Bohumín, ve kterém nebyla zavedena elektřina. Anebo pak u nás na Hodonínsku, kde jsme chodili pro pitnou vodu s kýblem přes půl dědiny. No jo, ne lepší se zvyká snadno. horší je to naopak. Ale mladí lidé nejsou všichni stejní.... . ;-)R^

1 0
možnosti
JT

U horšího nakonec nezbude nic jiného než se přizpůsobit a postarat se.

0 0
možnosti
Foto

Copak vybitý mobil, ale jak zatopit v kamnech? R^

Jenou ten zatracený Darwin opravdu zapracuje, a to teprve bude veselo.;-(

1 0
možnosti
JT

Jak zatopit v kamnech bych si snad vzpomněl, to jsem i dělal, kdysi v dětství u babičky (Petry) a pak v pronajatém domku v Kouřimi (1991/92), jednou ženě byla zima, tak šla asi ve dvě ráno zatopit a celkem nás vykouřila. Probudilo nás to asi ve tři, hodinu jsme větrali a pak jsme šli na autobus do práce (jezdili jsme před pátou).

0 0
možnosti
PK

No je to tak , že bychom si nějak měli vystačit sami, bo všechny vnější zdroje jsou nejisté, nespolehlivé, pomíjivé a závislé na okolnostech a cesta k tomu je si občas zopáknout , že bohužel nemám vše co bych si přál ale mám vše co potřebuji.......ale fakt mi naštve když koukám na americký fotbal ve dvě v noci a vypadne proud.....;-D;-D;-D

1 0
možnosti
JT

Výpadek proudu, alias dočasné vypnutí světa, naštve každého. A díky za komentář a každého šťastného člověka, co je spokojen s tím, co má.

0 0
možnosti
VB

I ČR má např. slušné, talentované, citlivé mladé, někdy se objeví např. v diskusích vedených V. Moravcem na ČT24, ještě životem nezkažení studenti, jimž fandím. Některé rodiny bohužel vychovají nové nekorektní jedince, a to buď rozmazlováním nebo opakem (ubližováním). Lepšímu směřování může napomoci škola, ale i obce s nabídkou mimoškolních aktivit. Důležité je i celkové klima ve společnosti, zda ti nahoře jdou příkladem, který inspiruje či znechutí.

2 1
možnosti
JT

Nelze házet všechny do jednoho pytle, jsou mladí lidé, kteří nejsou lhostejní, snaží se něco naučit a umět, poznat svět, jsou citliví, ale ne přecitlivělí, dokáží spolupracovat, jsou vstřícní, lidskost je jejich doménou. V těch je šance na lepší svět.:-)

1 0
možnosti
Foto

Zdravím.... no, dle mě jste uvařil dvě věci dohromady. Já kolem vidím spíš spoustu pardálů co uměj stanovat a přežít bez mobilu, ale covid jim sebral jistoty a sesypalo se jim všechno jak domeček z karet. Málokdo se uměl přizpůsobit.... čest výjimkám.... Přitom to co nám covid provedl, není nic mimořádného náhledem generací našich předků. Takže sněhové vločky mají svůj ekvivalent... pardály ze zmrzliny.

1 0
možnosti
JT

Zajímavý názor. Pokud budu uvažovat o sobě, tak jsem dlouho pracoval s "nejistotou", a předpokládám, že jsem o žádné "jistoty" nepřišel ani o domeček z karet. Covid mne až tak nezasáhl, ale naštvalo mne dost věcí kolem toho, to je pravda a z toho jsem se už i vypsal. Děkuji za čtení a komentář:-)

2 0
možnosti
  • Počet článků 1077
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 556x
Mám rád život a přirozenost. Víc je pro mě být, než mít. 

Tento blog jsem se rozhodl ukončit. Nezáleží na mě, jak dlouho tu ještě bude. Najdete mě:

https://www.tichy-blog.cz/

web: https://www.tichaci.cz/

email: tichy.jan.bnj@centrum.cz

Děkuji za přízeň, kterou jste mi zde věnovali.

Seznam rubrik