Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ES
Foto

Čekal jsem od nás víc, ale musíme pracovat s tím co máme...

0 0
možnosti
JT

Z citronu taky teče pořádná šťáva, když se vymačká, nebo vínko se také musí lisovat z hroznů, možná to platí i pro lidi a tenhle tlak přinese něco dobrého.

0 0
možnosti
RS

Co by se dělo, většina lidí se setkala se strachem o svůj život. Toť vše. A teprve tváří v tvář smrti se tříbí charakter.

Sledujte jak kdo vyjadřuje a chová a pochopíte kdo je kdo.

Tato situace odhaluje co v člověku převažuje.

2 0
možnosti
JT

Zajímavé je, že už tomu nepomáhá to maskování na ksichtě;-)

0 0
možnosti
JL

Ten dramatický titulek mě zaujal. Dostalo se lidstvo nad propast?...Pak ale text nic moc...mnoho otazníků....Nevidím žádnou propast, řádí tu prý nějaká viróza, co občas pošle na onen svět někoho, komu je 80 let a ještě je tlustý a má cukrovku. Za rok asi 30 000 lidí. Prý tragédie, katastrofa, vládní zločin či propast. To bych ale neřekl. Nevím, proč byli lidi nemohli umírat, když každý vyšší živočich taky umírá a nikoho to nevzrušuje a většinou ani nezajímá, pokud to zrovna není dotyčného milovaný pejsánek nebo kočička. A mimochodem: kdo ví kolik z těch 30 000 lidí by stejně během roku zemřelo? Nikdo. Třeba 90%, třeba 50%.

1 0
možnosti
JT

Ano, těch 30 tis (0,3 % obyvatel) je opravdu málo, kdyby to byl opravdu smrtící virus, tak ta min. třetina obyvatel, co jím prošla už tu nemusela být. To si neumíme ani představit, natož připustit. A kolik těch zemřelých není obětí viru, ale toho boje proti němu, těch opatření? Děkuji za čtení a komentář

0 0
možnosti
PK

Tak nevím říkáte, že ve zdravém těle....No GBS řekl mj. : ..Ve zdravém těle zdravý duch. Je to absurdní heslo. Zdravé tělo je produktem zdravého těla" a náš známý režiser ostře sledovaných vlaků zase tvrdí , že : Nejlepší je pohyb zdravého těla po zdravém těle" tak , jak se v tom vyznat abych toho vámi řečeného docílil.....;-D;-D;-D

1 0
možnosti
JT

Ten pohyb po zdravém těle určitě schvaluji;-D Jinak každý svého zdraví a štěstí strojvůdcem;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 1077
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 556x
Mám rád život a přirozenost. Víc je pro mě být, než mít. 

Tento blog jsem se rozhodl ukončit. Nezáleží na mě, jak dlouho tu ještě bude. Najdete mě:

https://www.tichy-blog.cz/

web: https://www.tichaci.cz/

email: tichy.jan.bnj@centrum.cz

Děkuji za přízeň, kterou jste mi zde věnovali.

Seznam rubrik