Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Já už jsem si říkala, jestlipak bude vůbec možné jet aspoň někam tady...:-P

1 0
možnosti

To mám naštěstí místa, která spoluvlastním:-)

2 0
možnosti

Lidíé, kteří chtějí s očkováním připokakaně čekat pár let "až jak se to vyvrbí", by měli být při uvolňování restrikcí "upozaděni" před těmi, kteří se očkovat nechají.

0 0
možnosti

s tím souhlas, aspoň se dostane na ty, kteří se očkovat chtějí. Jestli jsem připos... z vakcíny si nemyslím, ale o celé akci mám pochybnosti - proč tak rychle a co se ukáže za pár let. A na to si chci počkat.

1 0
možnosti

Budu to mít letos stejně jako vy a ani mně to nemrzí, u nás na horách je hezky

2 0
možnosti

též v podhůří a nakonec i v nížině;-D

0 0
možnosti

Nojo pane Tichy, vy jste z Benatek. A ja jsem sice ne z Kutny hory ale podobne jako ten koudelnikuv syn. Sice ne v Praze, ale v cechach mam dva domy.

Vloni mne tam do nich nepustila Babisova vlada. Letos by mne zase pan Söder nepustil zpet.

Mam trochu zdravotni problemy a tak si mne lekari podavaji temer z ruky do ruky.

Andrej Babis by mne sice po mnoha sikanch do tech domu pustil, ale zpatky bych musel nejdriv do ctrnactideni karanteny a to mi zase nedovoli slovutni doktori. Takze jsem je videl naposledy zacatkem rijna minuleho roku. nastesti tam mame aspon dobre sousedy, kteri informuji i pomohou.

1 0
možnosti

Tak Vám přeju, ať se Vám letos návštěva podaří. :-)

0 0
možnosti
Foto

I95v82o 79C11i65l93i68c75h

10. 5. 2021 13:55

Plně Vám rozumím a plně s Vámi souhlasím. Ovšem přiznám se, že jsem včera můj postoj k očkování mé osoby přehodnotil a to vlastně z jediného důvodu - mé milované práce. Když jsem se dozvěděl, co plánují pro divadla a to včetně zaměstnanců, abychom mohli aspoň nějak fungovat, tak jsem usoudil, že tomu tlaku holt nerad podlehnu a tu radost jim nakonec udělám ;-( A to přesto, že jsem nadále plně přesvědčen, že je mi to očkování jinak zcela k ničemu.

1 0
možnosti

Nechci to úplně kategoricky vylučovat, ale chci si počkat. Zatím jsem svým šéfem a chci tak vydržet až do doby, dokud se nestanu zahnívajícím rentiérem (důchodcem);-D PS: ostatně nevím, jak bych se zachoval v práci, která by mne bavila, ale pravidla by byla nastavena nekompromisně buď anebo! To ovšem není kvůli týdnu u moře. Představa, že se to může zvrhnout v karanténu na hotelu a pak ještě doma, mě opravdu neláká.

1 0
možnosti
  • Počet článků 1077
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 556x
Mám rád život a přirozenost. Víc je pro mě být, než mít. 

Tento blog jsem se rozhodl ukončit. Nezáleží na mě, jak dlouho tu ještě bude. Najdete mě:

https://www.tichy-blog.cz/

web: https://www.tichaci.cz/

email: tichy.jan.bnj@centrum.cz

Děkuji za přízeň, kterou jste mi zde věnovali.

Seznam rubrik