Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JK

Landovo Blanický manifest neskončil kvůli nezájmu médií, toho bylo na začátku naopak docela hodně. Skončil, protože většina občanů usoudila, že Landa, který sám sám sebe zrušil a místo něj se náhle objevil jakýsi Žito 44 s černým kohoutem v náruči, je nedůvěryhodný pomatenec. Kvůli nezájmu médií to nebylo ani náhodou. A ohánět se nezájmem médií v době Facebooku a Twitteru, kdy ta část společnosti, co má internet, nemá problém to osobně říct těm bezinternetovým ve svém okolí, je argumentační faul jako prase.

0 0
možnosti
JT

Landa a Blanický manifest byl uveden jako příklad. Některé petice se šíří jen internetem, vznikají často spontánně a jsou zaměřeny konkrétně třeba na nějaký místní problém. Pokud se petice dostane do hledáčku televizí, dá se vysledovat, že buď je propagovaná nebo zatracovaná. A pozná se to i podle petentů. To bylo předmětem zamyšlení. Vidět v tom argumentační faul jako prase je Vaše vnímání a máte na něj samozřejmě právo.

0 0
možnosti
  • Počet článků 1077
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 556x
Mám rád život a přirozenost. Víc je pro mě být, než mít. 

Tento blog jsem se rozhodl ukončit. Nezáleží na mě, jak dlouho tu ještě bude. Najdete mě:

https://www.tichy-blog.cz/

web: https://www.tichaci.cz/

email: tichy.jan.bnj@centrum.cz

Děkuji za přízeň, kterou jste mi zde věnovali.

Seznam rubrik