Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

uz je to vic nez pul stoleti, co nam temer nic nebranilo opustit ten prostor na Bozim daru. A tak jsme na odchozim tablu meli heslo: At je ctvrtek nebo patek, vzdycky jedem do Benatek.

1 0
možnosti

R^ A za dva tydny se vam jiste k nelibosti priznivcu RSFSR a jejiho cara prodlouzi den o hodinu.

1 0
možnosti

Hezké! Víte, já to mám jinak. Žiji na hranici okresu a i v době, kdy jsme ještě mohli společensky žít, jsem každou cestu do nedomovské "metropole" zvažovala a ekonomicky vytěžovala kde čím. Dnes, když mně zakázali používat vlastní rozum, jezdím denně za každou blbostí, jen abych jela. Pomalu se ve mně rozvíjí neuróza, nutkání, které mne nutí porušovat nesmyslné zákazy, podřídit se bezdůvodně pošetilým mocipánům. Svého protizákonného jednání jsem si přitom vědoma, ale nedokáži se ovládnout.

1 0
možnosti

Asi bych se také neovládal, mám štěstí nejen na ten katastr, pracuji a beru výplatu, nejsem pronásledovaný živnostník, ale ani nepracuji v korporátu či ve státní službě pod nějakým psychopatem, také mám dospělé děti a nemusím řešit školu. Takže se mám vlastně báječně. Při tom množství a složitosti předpisů něco neporušovat ani nejde, tak si s tím hlavu nelámu.

0 0
možnosti
Foto

I16v97o 27C70i67l48i15c90h

9. 3. 2021 20:52

Plný souhlas i karma R^

1 0
možnosti

Každý takové štěstí nemá, myslím si, že lidi už to dlouho dávat nebudou a poslušnost skončí.

1 0
možnosti

:-)Ideální je, když les jde souvisle skrze okresy.....

1 0
možnosti

To velké lesy jdou, ale těch okresů je málo, obvykle dva, tři;-D

0 0
možnosti

To je dobrá zpráva pro vás, bo jsou na tom druzí. kteří žijí v menším katastru a tak chtě nechtě občas musí zátarasy prorazit, ale v lese a na lukách ještě nikdo, ani lesní hlídky nekorzují...:-)

1 0
možnosti

I já jsem na tu hranici došel a žádnou hlídku nenašel:-)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS