Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JT

Děkuji Vám, že jste četli a otestovali jste se:-)

0 0
možnosti
PK

1a,2b,3b,4c......jak jsem prošel pane autore;-DR^

0 0
možnosti
JT

Prošel jste bezvadně, jako každý, protože hodnocení záleží jen na Vás:-)

1 0
možnosti
MJ

Rouška brání šíření virů? Když se budeme držet vědeckých studií, (např. dříve zveřejněných na idnes), správně používaná rouška/respirátor snižuje přenos viru o cca......14 %! Podle dříve zveřejněných studií při nesprávné manipulaci (např. když se na roušku/respirátor z vnějšku sáhne, nebo se opětovně sundává a nasazuje) rouška/respirátor riziko přenosu naopak zvyšuje. Když proti tomu postavíme ještě zdravotní rizika pro ty, co je nosí (zpětné vdechování vydechnutého vzduchu, nedostatečné dýchání, vyšší riziko infekce - dle klinických studií), jeví se jejich masové používání jako nesmysl... Rouška je tedy hlavně symbol...

0 0
možnosti
JT

Je to hlavně symbol a různí lidé k tomu přistupují různě, až tak nízká účinnost proti virům mě překvapila, myslel jsme si, že je to něco mezi 20-30 %, ale to je jedno. Stejně jsem raději a mnohem častěji bez:-)

1 0
možnosti
Foto

I77v28o 52C90i42l11i37c52h

8. 3. 2021 12:38

Pěkný text i test R^ (d, c, c, c)

1 0
možnosti
JT

Jsem na tom v podstatě stejně, u č.1 mám jak c), tak d), ale většinově c):-)

1 0
možnosti
Foto

U první otázky je možno dát současně víc odpovědí.;-)

1 0
možnosti
JT

Taky to tak mám, a nejen u té první;-)

2 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS