Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Poustevník nebo domácí vězeň ... důležitý je neklesat na mysli.

1 0
možnosti

Na mysli sice neklesám, mám se dobře a jsem spokojen (příliš mne to ekonomicky nezasáhlo a ani psychicky, spoustu věcí nemusím řešit - např. děti ve škole). Ale ta únava už se projevuje. Naštěstí žiju v malém městě a za humna do přírody to mám blízko.:-)

1 0
možnosti

Jene, jaro je (asi) tu a to je dobrá zpráva. Zahrada nás podrží....:-)

2 0
možnosti

Ač tak či onak stále zníte optimisticky, to ty zvířata,nebo nátura?;-DR^

3 0
možnosti
Foto

I85v71o 46C47i38l86i75c11h

25. 2. 2021 16:13

Taky mi právě skončila jedna osobní karanténa a takhle jsem se do práce a mezi lidi už dlouho netěšil. Vám karma R^

1 0
možnosti

Uvidím příští týden, žena nějak pokašlává a v pondělí jde povinně na testy a vypadá to, že školky zavřou a uvidím jak to dopadne a co z toho pro mne vyplyne.

0 0
možnosti
  • Počet článků 1077
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 556x
Mám rád život a přirozenost. Víc je pro mě být, než mít. 

Tento blog jsem se rozhodl ukončit. Nezáleží na mě, jak dlouho tu ještě bude. Najdete mě:

https://www.tichy-blog.cz/

web: https://www.tichaci.cz/

email: tichy.jan.bnj@centrum.cz

Děkuji za přízeň, kterou jste mi zde věnovali.

Seznam rubrik