Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

J98a68n61a 67M19a46j73o82v70á

24. 2. 2021 20:08

Ano, denně se zaujetím hledím na to, jak ministerstva nestíhají přemýšlet nad tím, co dělají a promítat to do nařízení. V domovech běží očkování, co jehly a stříkačky stačí. Zaměstnanci se těší na zrušení opakovaného každotýdenního testování, klienti na to, že nebudou muset do karantény.

A ejhle. Naočkováno je, sedmidenní lhůta od druhé vakcíny dodržena...a testuje se dál. Karantény běží dál. Ono to totiž stále zůstává v nařízeních, kterými se domovy musí řídit.

Zaměstnanci jsou naštvaní (jakoby toho bylo málo i bez řehtání papírových koníčků), klienti nechápou...

Respirátor je podle mne to nejmenší...

1 0
možnosti

Asi jste na respirátor zvyklá, narozdíl ode mne, já jsem ho měl na sobě 3x půl hodiny právě na návštěvě v domově a stačilo. Faktem je, že respirátor je to nejmenší a nějak to přežiju, ale ty nenaplněné sliby z očkování mě taky štvou.

0 0
možnosti

Na profesora Berana se neodvolávejte. Ten mele pokaždé něco jiného.

0 0
možnosti

Určitě mele něco jiného než profesoři Flégr a Hořejší

1 0
možnosti

Nemám moc rád emotikony, ale tady to nejde jinak R^R^R^

2 0
možnosti
Foto

I46v86o 11C82i66l29i58c77h

24. 2. 2021 16:16

S dovolením jsem Vám dal karmu :-)

1 0
možnosti

To jste mohl i bez dovolení;-D i tak děkuji

1 0
možnosti
  • Počet článků 1077
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 556x
Mám rád život a přirozenost. Víc je pro mě být, než mít. 

Tento blog jsem se rozhodl ukončit. Nezáleží na mě, jak dlouho tu ještě bude. Najdete mě:

https://www.tichy-blog.cz/

web: https://www.tichaci.cz/

email: tichy.jan.bnj@centrum.cz

Děkuji za přízeň, kterou jste mi zde věnovali.

Seznam rubrik