Diskuse

Houpačka

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Nevím proč, když se objeví pojem "Houpačka" - Jako první mi vyskočí hudební pořad ! Pro mne velice milý Jiří Černý. Skutečně hudební vševěd, znalec. Sleduji jej dodnes a rád poslouchám jeho vyprávění. Chvála You Tube - ukázka :

https://www.youtube.com/watch?v=EhCRLROlYcM&ab_channel=LadaBest

Houpačka, je oblíbená. Zřejmě založena na kývavém pohybu. Cosi podobného předvádí i náš pes Ferda v autě ! Domáhá se svezení, co se mu děje v hlavě netuším. Stojí na nohou na zadních sedadlech, péruje a stále čumí dopředu. Asi má blahý pocit, že všechny předbíhá !? ...

Je srandovní, že podobně to funguje i u lidí ! Ze života mohu potvrdit spoustu proměn ! I normální lidé, po přidělení nějaké funkce, se stali našim psem ! Moc energie nevydávali, vezli se a přebíhali ! ...

Nezapomenu z práce, na jistou kolegyni Evu. Ozdoba a nepostradatelná persona kterékoliv firmy. Typ skutečného pilníka, dříč, 100% spolehlivá - Tato osoba - nikdy nebyla povýšena a kariéru neudělala ! Když jsem na téma mluvil, dostalo se mi zhruba odpovědi - "To je nepochybně pravda, je vynikající. No jo, když ji povýšíme - Tak kdo, na nás bude vlastně robit" !? ... :-)

1 0
možnosti

Mám to paradoxně, většinou jsem pracoval jako malý vedoucí převážně v továrnách, pak jsem sic byl na tom postavením podobně, ale v Praze a dostal jsem se i do zahraničí, pak jsem se po 12ti letech vrátil do fabriky, vyzkoušel si učitelství. Nakonec jsem se vyhoupl opět nahoru do státního úřadu, ikdyž jsem tam paradoxně byl jen pěšák a zase se zhoupl dolů, z Prahy domů a stal se předsedou. Sic vyšší funkce, ale menší plat za více práce. Nicméně z mého pohledu z parazitování a nesmyslu do užitečnosti a smyslu.:-)

1 0
možnosti

Ano, ano jak na houpačce, jednou (řídčeji) nahoře a většinou dole, ale už jsem si zvykl R^;-D

1 0
možnosti

Já jsem zase nahoře dlouho nevydržel, tak jsem se vrátil dolů;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 1077
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 556x
Mám rád život a přirozenost. Víc je pro mě být, než mít. 

Tento blog jsem se rozhodl ukončit. Nezáleží na mě, jak dlouho tu ještě bude. Najdete mě:

https://www.tichy-blog.cz/

web: https://www.tichaci.cz/

email: tichy.jan.bnj@centrum.cz

Děkuji za přízeň, kterou jste mi zde věnovali.

Seznam rubrik