Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MB

Proboha, nechť to již skončí ! Jako bývalý odpůrce Normalizace - už si ji zase přeji ! Nechť lze normálně žít ! Už jsem z toho i pojmoslovně zblbnul a sýkorám ustavil krmítko. Ženě zahlásil - "Mám výdejní okénko" ! (Zákazníků kopec) ...

Čeština je malebná a dá se s ní vyhrát. viz zkratky. Já rád vzpomínám na mladickost a kolegu - Byl vyznavačem 3 x P ! Klasika rána opilcova, oko kalné - dech nečistý. Dotaz - "Co budeme dělat, jak se spravíme"? Kolega nahodil program - No co, dáme si = Pivo První Pomoci ... ! :-)

1 0
možnosti
JT

Pro mě osobně to snad ani nezačalo;-D Ne, vážně, prožívám to vcelku v pohodě, zkrátka 3R - rozvaha-radost-rovnováha:-)

1 0
možnosti
Foto

J49i95ř89í 15K38i91n73d95l

29. 11. 2020 17:35

Roušky-Ruce-Rozestupy, držet pusu, poslouchat a hlavně nemyslet. Lidé se rádi bojí kteří se bojí a mají strach se dají lépe ovládat.

0 0
možnosti
JT

To je jasné a kvůli tomu se to dělá, jsem zvědavý na čísla ČSÚ a srovnání úmrtnosti s roky předcházejícími. Budou tam ty desetitisíce zemřelých navíc, které jsou na zpravodajských serverech denně inzerováni? Protože pokud ne, tak šlo o velkou blamáž a lež.

1 0
možnosti
ZM

Jako návod pro život v současném marasmu dokonalé. Stručné, jasné, srozumitelné. Kdo nechce, nerozumí ....

2 0
možnosti
  • Počet článků 1077
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 556x
Mám rád život a přirozenost. Víc je pro mě být, než mít. 

Tento blog jsem se rozhodl ukončit. Nezáleží na mě, jak dlouho tu ještě bude. Najdete mě:

https://www.tichy-blog.cz/

web: https://www.tichaci.cz/

email: tichy.jan.bnj@centrum.cz

Děkuji za přízeň, kterou jste mi zde věnovali.

Seznam rubrik