Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JT

Děkuji za komentáře a palce vzhůru, o víkendu občas nezapínám, takže jsem zapnul až v neděli.:-)

0 0
možnosti
Foto

K prvním dvěma větám: A Jourová je v Bruselu pořád.;-€

0 0
možnosti
MV

Mluvíte mi z dušeR^R^

1 0
možnosti
VV

Ta prvni nastoupila 1.5. 1972 jako namestkyne ustredniho reditele Ceskoslovenske televize. V Britanii se ta nemoc objevila dobre o deset let pozdeji. Mozna ji tam importovala STB.

1 0
možnosti
MB

Vaše popsané je mi blízké. V podstatě je to celé - o přirozenosti, rovnováze. Z historie - je objeveno nějaké zlo. Tedy se s ním bojuje. Určitě v pořádku, až na to - že se vyprodukují zla nová ! Je prostě problém, určit tu hranici rozumu a nákladovosti. Příkladů kopec - Režim do r. 1989, naše oblíbené téma mnoho-pohlavnosti, sňatků a nyní tedy zase Covid ...

Určitě je správná myšlenka, že lidský život jde jako první. Kdo by řekl ekonomika, je ihned zatracen ! Nicméně to dochází do rozměrů, kdy se bude umírat dále - na doposud neléčené choroby, odkládané operace a zdroje logicky nebudou ! Kam dát tu hranici - přirozenosti a nutnosti ? Dcerka psychiatr potvrzuje enormní nárůst depresí, domácího násilí, alkoholismu = Co doma taky dělat, že ... ?

K tomu všemu vládní chaosy a opět podezřelosti. Začíná se prapodivnými zakázkami bez výběrového řízení, přes nedůvěryhodnou personu - (nemá prověrky), p. Prymulu. Zneužije postu, za zády ministra Vojtěcha na hlavičkovém papíře lobuje pro soukromou firmu. K úžasu není v base - Je poradcem premiéra a držitele řádu Lva !? Prošetřovaný, bezlustrační - zaměstnává vyhozeného - nedůvěryhodného ? Za naše prachy ? ...

Podivnosti, ohledně covidových lůžek na JIP. Zatímco za "běžného" pacienta na JIP zdravotní pojišťovny platí 166 400 Kč týdně, u pacienta s covidem vyjde týden na JIP na 579 848 Kč. Toto jsou laické - info zlomky. Logicky, mocná lobby - mocně koná. Nyní vakcína - Covid, fantastický byznys ! Vy osobně, by jste měl zájem Covida tlumit ? Akce "Šílených krav", mi ještě připadala docela rozumná ! ... :-)

2 0
možnosti
JT

Ročně umírá a rodí se u nás kolem sta tisíc lidí. Jsem zvědav jak bude hrát statistika úmrtí ČSÚ v porovnání s minulými roky. Bude tam letos o těch cca 10 tisíc víc? Pokud by se ukázalo, že letos zemřelo míň lidí, než loni, pak je to celé blamáž a lež. A nepůjde už o nějaké fantasmagorické konspirace. Pak by ale mělo následovat celosvětové zatýkání ve vládách, farmaceutických firmách, v médiích, mezinárodních institucích (WHO). Jsem na to opravdu zvědavý.

0 0
možnosti
PC

Pane Tichý, vidím a cítím to úplně stejně! Velká karmaR^R^R^

2 0
možnosti
JT

Myslím si, že se to nakonec zhoupne, předpokládám, že to zpracuji v některém z dalších blogů;-)

0 0
možnosti
Foto

BSE není dobrý příklad. Důvodem šíření byl kanibalismus. Krávy krmené krávami byly vybity, aby je nikdo další nejedl. Lidi už obvykle nikdo další nejí, takže ty vybíjet nebylo třeba.

Stejná nemoc kdysi postihovala i lidské kanibaly. Stačilo zabránit kanibalismu a nemoc po vymření generace kanibalů vymřela s nimi.

0 1
možnosti
JM

J32o83s60e52f 29M40i39k24e76l

27. 11. 2020 20:56

Minimálně tak 99% těch krav bylo zdravých a byly vybity naprosto zbytečně. BSE není nakažlivé onemocnění jako např. slintavka a pod.

0 0
možnosti
IB

I47v78o 76B48o80u46š12e

27. 11. 2020 18:00

Chcete naznačit, že se měli vybít Číňané?

0 0
možnosti
  • Počet článků 1077
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 556x
Mám rád život a přirozenost. Víc je pro mě být, než mít. 

Tento blog jsem se rozhodl ukončit. Nezáleží na mě, jak dlouho tu ještě bude. Najdete mě:

https://www.tichy-blog.cz/

web: https://www.tichaci.cz/

email: tichy.jan.bnj@centrum.cz

Děkuji za přízeň, kterou jste mi zde věnovali.

Seznam rubrik