Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Budou jiné, protože se na trhu objevují vánoční ozdoby na stromeček v podobě koronáče. A tím, že se omezí počet návštěv, umožní tyto svátky opravdu prožít v klidu a míru. :-)

1 0
možnosti

Nejenom Vánoce - Celý život se dá udělat hezký ! Je to jednoduché, ležíme tak, jak jsme si vlastně stlali. Opět vzpomínám osvědčeného rodiče - "Není možné, aby mi kalendář určoval - Kdy se mám opíjet a veselit - truchlit" ... !

Mám na mysli narozeniny, jmeniny, nicméně i Vánoce a třeba Dušičky. Prokazuje se, že je lépe si to udělat 365 dnů v roce ! Věnovat pozornost stále ještě žijícím - Podobně interně žít s těmi, kteří již chybí ! (Mj., na hrob jezdím neustále) - Výhradně ovšem absentuji na Dušičky) ! Kalendář mi říká - Bude plno, nejezdi !

Včera se má milá tetička z Prostějova dožila 95 let ! Chvála službám kurýra, který ji tam doručil květiny i s ceduličkou, (doporučuji). podobně se dá transportovat cokoliv - čoko. Nicméně já nelenil ! Jako za starých časů, jsem usedl a poslal osobní dopis ! Písmo cíleně zvětšené.

Pohled mne, klučíka, kterak vlakem cestoval na svou milou tetičkou. O obavách, abych v Olomouci se svým kuférkem - Dobře přestoupil ! O její zahradě, plnou omamné vůně meruněk ! O milém a laskavém člověku. Následně mi volala - (mj. k ní to ani nešlo - Úplná telefonní centrála, včetně deputace z Města) ! Těžká otázka - Co myslíte, z čeho měla největší radost ? ... :-)

1 0
možnosti

V každém případě je to zvlášť letos příležitost ke srovnání priorit.

A podle toho ty vánoce lze prožít hezky.

5 0
možnosti

Hlavně se kvůli tomu neuštvat. Varování především ženám;-D Díky za čtení a komentář

1 0
možnosti

Nebudou, máme je v srdci a nic se nezmění v tom jak se budou prožívat.....;-D

3 0
možnosti

Tak to je výborné, to setkávání s vůní jehličí, bramborovým salátem a vínem mám rád. Naopak to hypermarketové konzumním běsnění mám dávno v paži, nebo u zadele;-D

1 0
možnosti

T69o55m34á64š 13G27a78y14e44r

12. 11. 2020 20:45

Ano, určitě budou jiné..., možné ale je, že si pod vlivem pandemie

přestaneme sebevědomě vyskakovat a budeme víc pokorní ... , kdo ví....

2 0
možnosti

Vánoce mají být veselé i ve smutném čase:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 1077
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 556x
Mám rád život a přirozenost. Víc je pro mě být, než mít. 

Tento blog jsem se rozhodl ukončit. Nezáleží na mě, jak dlouho tu ještě bude. Najdete mě:

https://www.tichy-blog.cz/

web: https://www.tichaci.cz/

email: tichy.jan.bnj@centrum.cz

Děkuji za přízeň, kterou jste mi zde věnovali.

Seznam rubrik